Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

Ferrari na Filipinach

Ferrari na Filipinach

W branży motoryzacyjnej utarło się stwierdzenie: „kolejny samochód sprzedaje serwis”. Jest w tym dużo prawdy. Klienci zadowoleni z obsługi serwisowej wracają i bardzo chętnie szukają kolejnego auta danej marki. Powyższe stwierdzenie coraz częściej znajduje odzwierciedlenie w markach premium. Podobną drogę wybrało włoskie Ferrari i Maserati, które na nowo otworzyły duży serwis na Filipinach. To krok w kierunku klientów – tych obecnych, i tych potencjalnych.

25 stycznia br. Autostrada Motor – oficjalny importer Ferrari i Maserati na Filipinach, otworzył odnowione Centrum Serwisowe.

 

Zmodernizowany obiekt spełnia teraz wszystkie, nawet te najbardziej rygorystyczne wymogi. Centrum serwisowe szczyci się 4 podnośnikami, 2 boksami serwisowymi, 5 zatokami ażurowymi oraz 2 pokojami pracowniczymi. O najwyższą jakość usługi dbają wyszkoleni technicy, którzy zdobywali swoją wiedzę w najlepszych ośrodkach szkoleniowych na całym świecie. Centrum Serwisowe Ferrari i Maserati to także najnowszy sprzęt diagnostyczny oraz gwarancja użycia tylko oryginalnych części.

 

Obiekt posiada także duże pomieszczenie – poczekalnię dla klientów o powierzchni 1000 m². Dodatkiem są biura dla pracowników – by mogli szybko odpowiedzieć na zapytania i wątpliwości klientów.

 

Nowe Centrum Serwisowe Ferrari i Maserati to ważny punkt na mapie Filipin.  Pozostaje mieć nadzieję, że zapewniana wysoka jakość usług znajdzie odzwierciedlenie w zwiększonej sprzedaży samochodów tych marek. Na dobry początek klienci otrzymali obiekt, który robi bardzo dobre wrażenie.

Tekst: Paweł Oblizajek

Zdjęcia: Ferrari Press

Poprzedni wpis
Fiat Fullback - test. Część 1: w pracy
Następny wpis
Fiat Fullback - test. Część 2: po godzinach

Brak komentarzy

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

*

Back
Udostępnij

Ferrari na Filipinach