fbpx
Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

Brazylijski Fiat Argo doczekał się odmiany Trekking

Brazylijski Fiat Argo doczekał się odmiany Trekking

Fiat Argo, produkowany od 2017 roku w brazylijskiej fabryce Betim, doczekał się nowego wariantu pseudoterenowego o nazwie Trekking.

Auto opracowane z myślą o południowoamerykańskim rynku, jak dotąd było dużym sukcesem sprzedażowym. Od czerwca 2017 roku zdecydowano się na zakup ponad 100 000 egzemplarzy, a w całym 2018 roku to był jeden z 10 najchętniej kupowanych pojazdów na brazylijskim rynku. Włoski producent liczy na jeszcze lepsze wyniki wraz z wprowadzeniem wariantu pseudoterenowego Trekking.

Samochód w tej edycji zyskał plastikowe osłony dookoła nadwozia, czarny dach, czarne osłony lusterek, tylny spojler, mocowania na dachu, czarną naklejkę na masce, oznaczenia Trekking po bokach, przednie światła w technologii LED, felgi o nowym kroju, przeprojektowany tylny zderzak i trapezoidalną końcówkę układu wydechowego. We wnętrzu znajdziemy czarną materiałową tapicerkę z pomarańczowymi szwami, logo Trekking i chromowane obwódki nawiewów. Standardem są elektrycznie sterowane szyby i lusterka, światła przeciwmgielne, 7-calowy ekran systemu multimedialnego Uconnect, kompatybilnego z Apple CarPlay i Android Auto. Bardziej wymagający klienci będą mogli dokupić tylną kamerę, inny rodzaj felg, jak również ponad 50 różnych akcesoriów Mopar.

Jego prześwit wzrósł do 210 mm, czyli o całe 40 mm względem zwykłego wariantu Argo, dzięki czemu pod tym względem dorównuje Dacii Duster najnowszej generacji. Nowe są opony 205/60 R15, które mają jednocześnie być solidne i zapewniać komfortową podróż. Inżynierowie dopracowali takie elementy, jak sprężyny, amortyzatory oraz elektryczne wspomaganie kierownicy. Efekty mają zdumiewać – zdaniem producenta, Fiat Argo Trekking najlepiej radzi sobie na nierównej nawierzchni na tle wszystkich klasowych konkurentów gwarantując najwyższy komfort podróży oraz dynamikę.

Pod maską bez zmian. Auto wciąż jest napędzane tą samą 1,3-litrową, 4-cylindrową jednostką Firefly o mocy 109 KM i 139 Nm maksymalnego momentu obrotowego, współpracującego ze skrzynią ręczną o 5 przełożeniach.

Ceny na rynku brazylijskim zaczynają się od równowartości 56 700 zł.

Autor: Tomasz Nowak

Zdjęcia: Materiały prasowe

Poprzedni wpis
LEA – koncept sportowej Alfy stworzony przez fana
Następny wpis
Tak spisuje się Lamborghini Urus na torze Hockenheim

Brak komentarzy

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back
Udostępnij

Brazylijski Fiat Argo doczekał się odmiany Trekking