fbpx
Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

Japończyk odwiedził Mediolan, by spersonalizować swoje 33 Stradale. Podzielił się historią swojej pasji do marki

Japończyk odwiedził Mediolan, by spersonalizować swoje 33 Stradale. Podzielił się historią swojej pasji do marki

Jeden z 33. nabywców Alfy Romeo 33 StradaleNoriaki Uchino – spędził dwa dni w Mediolanie i Arese, gdzie został powitany przez zespół pasjonatów, który omówił z nim wszystkie etapy konfiguracji jego, zbudowanego na zamówienie, pojazdu. 

Pierwszy dzień Noriaki Uchino poświęcił na poznanie historii i kultury Mediolanu, rodzinnego miasta marki i włoskiej stolicy designu oraz innowacji. Kolejnego dnia złożył wizytę w Muzeum Alfy Romeo w Arese, gdzie podziwiał fascynujący, historyczny model 33 Stradale, który uważa za jeden z najpiękniejszych samochodów, jakie kiedykolwiek stworzono. Swoją miłość do tego pojazdu wyraża w Japonii – jego Alfa Romeo 4C Spider Italia Special Series i Giulia GTAm mają na tablicach rejestracyjnych numer 33. Kolejną część dnia Noriaki spędził w Sala del Consiglio w Muzeum w Arese, gdzie w 1967 roku zatwierdzono projekt 33 Stradale, a obecnie znajduje się tam siedziba Bottegi. 

Uchino spotkał się z ekspertami z zespołu Alfa Romeo zajmującego się projektem, który reprezentuje nowy sposób myślenia o produkcji pojedynczych egzemplarzy. Projekt 33 umiejętnie łączy procesy rzemieślnicze, innowacje technologiczne i życzenia klientów, podobnie jak to miało miejsce na początku XX wieku, kiedy Alfa Romeo tworzyła swoje dzieła we współpracy ze słynnymi włoskimi konstruktorami nadwozi. Jednym z nich była słynna Carrozzeria Touring Superleggera.

Japończyk zażyczył sobie pomalowania nadwozia auta w niebieskim kolorze Blu Reale, który wcześniej pojawił się na nadwoziu oryginalnego 33 Stradale z 1967 roku. Swój wybór uzasadnił nie tylko hołdem dla protoplasty, ale i dla osobistego wspomnienia włoskiego nieba, które w jego ocenie jest wyjątkowo niebieskie. Do tego zażądał polakierowania na czerwono elementów reflektorów i zacisków hamulcowych. Noriaki zdecydował się na przednią osłonę chłodnicy w wersji Classic, czyli z logo z wężem Biscione. Do tego w celu uzyskania czystej linii z tyłu usunięto wlot powietrza z pokrywy bagażnika.

Personalizacja obejmowała również wersję wykończenia wnętrza Tributo, stanowiącego wyraźny hołd dla 33 Stradale z 1967 r. wystawionej w Muzeum Arese. Aby jeszcze bardziej podkreślić wyjątkowy charakter swojego samochodu, Noriaki Uchino wybrał eleganckie obicie podsufitki i słupków z szarej Alcantary, sportowe nakładki pedałów, aluminiowy podnóżek z ciemnym, szczotkowanym wykończeniem oraz identyfikator samochodu „28/33” wygrawerowany na prawym ramieniu kierownicy. Ponadto japoński menadżer zamówił zestaw walizek marki „33 Stradale”, wykonanych ręcznie przez znaną luksusową markę Schedoni.

Autor: Tomasz Nowak

Zdjęcia: Materiały prasowe

Previous post
Oto Alfa Romeo Milano w pełnej krasie
Next post
Pagani świętuje swoje 25-lecie z konceptem Alisea

No Comment

Leave a reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

*

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back
SHARE

Japończyk odwiedził Mediolan, by spersonalizować swoje 33 Stradale. Podzielił się historią swojej pasji do marki