Kategorie: News

Weekend z Alfą Romeo Junior we Włoszech: dni otwarte i wyjątkowa oferta finansowa

W dniach 20 i 21 września wszystkie salony Alfa Romeo we Włoszech zapraszają na specjalne dni otwarte, podczas których główną rolę odegra nowa kompaktowa sportowa Alfa Romeo Junior. To właśnie ten model najlepiej oddaje nową wizję marki, łącząc nowoczesne technologie z emocjonalnym DNA włoskiego producenta.

W ramach wydarzenia klienci będą mogli osobiście poznać Juniora w wersji hybrydowej oraz elektrycznej i przekonać się o tym, czym od lat wyróżnia się Alfa Romeo – niepowtarzalnym połączeniem technologii i przyjemności z jazdy. Z okazji akcji przygotowano także atrakcyjną ofertę finansową. Junior w wersji hybrydowej dostępny jest już od 199 euro miesięcznie przy umowie na 36 miesięcy, z wpłatą własną w wysokości 6120 euro, oprocentowaniem stałym TAN 5,49% i TAEG 7,11%. Rata końcowa wynosi 20 501 euro. Dodatkowo, na samochody dostępne od ręki obowiązuje bonus w wysokości 1 000 euro.

Specjalny weekend zbiegł się z premierą nowej kampanii komunikacyjnej Alfa Romeo „Cosa fa cantare il tuo cuore”, która pokazuje wolnego i odważnego ducha marki. Jej twarzą został aktor Pedro Alonso, znany na całym świecie m.in. z roli w serialu „Dom z papieru”. To właśnie on występuje w najnowszym spocie reklamowym, w którym wykonuje słynny włoski utwór „Cuore Matto”. Jak podkreśla marka, spot stanowi hołd dla pasji i intensywności emocji, jakie daje prowadzenie samochodu Alfa Romeo.

Film wyróżnia się oryginalną stylistyką i nastrojową narracją, będąc częścią szerszej kampanii „Learn to Love Again”, towarzyszącej debiutowi Juniora. Ten projekt ma za zadanie ukazać esencję prowadzenia Alfy Romeo – emocję porównywalną do zakochania, która sprawia, że jazda staje się czymś więcej niż zwykłym przemieszczaniem się.

Dzięki Juniorowi i nowej kampanii, Alfa Romeo po raz kolejny przypomina, że jej samochody to nie tylko osiągi i design Marka konsekwentnie podkreśla, że wybór Alfa Romeo oznacza coś więcej – autentyczne przeżywanie włoskiej pasji, charakteru i stylu. Jak zaznacza komunikat prasowy: „Bo prowadzenie Alfy to nie tylko jazda samochodem, to codzienne doświadczanie prawdziwej emocji – tej, którą daje serce sportowe bijące mocniej niż wszystkie inne”.

Autor: Tomasz Nowak

Zdjęcia: Materiały prasowe

Ostatnie wpisy

MCPURA i MCPURA Cielo – Maserati w centrum uwagi na Salone Auto Torino 2025

Maserati zaprezentuje w Turynie swój najnowszy supersamochód – MCPURA, dostępny zarówno w wersji coupé, jak…

2 dni temu

Stellantis wstrzymuje produkcję Tonale i Pandy z powodu słabego popytu

Stellantis ponownie zmuszony jest wstrzymać produkcję kilku modeli z powodu niskiego popytu. Na czele listy…

2 dni temu

Alfa Revival Cup 2025: wielki finał na Spa-Francorchamps

Od 25 do 27 września tor Spa-Francorchamps stanie się areną finałowej rundy sezonu 2025 Alfa…

3 dni temu

Nowe Ducati Panigale V4 R: technologia MotoGP w motocyklu drogowym

W drugim odcinku serii Ducati World Première 2026 producent z Borgo Panigale zaprezentował motocykl, który…

3 dni temu

Fiat 600D – urodzinowa niespodzianka

Prawdziwe klasyki mają w sobie coś, czego próżno szukać w nowoczesnych pojazdach – aurę dawnych…

4 dni temu

Philippe Prette mistrzem Am Class w GT2 European Series – podwójny triumf Maserati w Walencji

Philippe Prette, kierowca zespołu LP Racing, zapewnił sobie tytuł mistrza Am Class w GT2 European…

4 dni temu