Podczas Paris Design Week w dniach 16-20 stycznia 2025 roku, gwiazdami pokazu były Lancia i Cassina – dwie marki premium Made In Italy. Obie podzielają te same podstawowe wartości, takie jak włoski duch i zaangażowanie w badania, innowacje i zrównoważony rozwój. Wspólnie stworzyły ekskluzywną Ypsilon Edizione Cassina.
W dniu otwarcia paryskiego wydarzenia, Ypsilon Edizione Cassina wystawiony przed sklepem Cassina Store Paris Rive Gauche, przyciągnął wiele uwagi. Model został zaprezentowany przy okazji Somewhere Else – instalacji stworzonej przez renomowaną, wysokiej klasy markę meblową w celu zaprezentowania nowej kolekcji zaprojektowanej przez Philippe’a Starcka.
Prezentacja pojazdu została zaplanowana tak, aby zbiegła się z Maison&Objet – międzynarodowymi targami poświęconymi światu wystroju, designu i stylu życia. Ta prestiżowa impreza odbywająca się w Parc des Expositions Paris Nord Villepinte i towarzysząca wielu innym wydarzeniom w stolicy Francji, gości ponad 2300 wystawców, a także wiele marek, projektantów, rzemieślników i znawców branży z całego świata.
Autentyczny manifest komfortu i włoskiej elegancji, Ypsilon Edizione Cassina wyróżnia się urzekającym niebieskim lakierem na zewnątrz oraz dbałością o szczegóły i ciepłą, wyrafinowaną atmosferą we wnętrzu. Współpraca z Cassina jest widoczna w starannie dobranych detalach stylistycznych oraz wyborze materiałów i kolorów, które potęgują poczucie, że jesteś w domu – bez względu na to, w jakim otoczeniu znajduje się samochód. Obejmują one ekskluzywne wielofunkcyjne tavolino noszące nazwę Cassina, niebieski aksamit na podgrzewanych i masujących fotelach o prążkowanym splocie oraz wyrafinowane i zrównoważone materiały stworzone poprzez powrót do niektórych tradycyjnych elementów, takich jak aksamit z recyklingu historycznego Panno Lancia.
Aby odpowiedzieć na każdą potrzebę mobilności, Ypsilon Edizione Cassina jest dostępny z silnikami w 100% elektrycznymi lub hybrydowymi, co stawia go na szczycie segmentu pod względem wszechstronności, wydajności i przyjazności dla środowiska. Co więcej, to jedyny pojazd w swojej klasie, który oferuje autonomiczną jazdę na poziomie drugim w standardzie, a także wyrafinowany system informacyjno-rozrywkowy S.A.L.A. – tj. wirtualny i inteligentny interfejs. Ponadto w standardzie znajduje się duży wyświetlacz o przekątnej 10,25 cala czy standardowy system wspomagania parkowania.
Należy również zauważyć, że nowy model Lancii oznacza powrót włoskiej marki do Francji, gdzie w 2025 r. zostanie uruchomionych 25 nowych salonów i 80 punktów serwisowych, aby zagwarantować najlepszą możliwą obsługę klienta. Wszystkie salony Casa Lancia wykorzystują przejrzysty i harmonijny język architektoniczny oraz oferują wyrafinowane i wygodne miejsca do siedzenia z meblami Cassina, przywołującymi na myśl włoską elegancję. Koncentrując się na jakości, elektryfikacji i zrównoważonym rozwoju, ta nowa tożsamość korporacyjna jest częścią innowacyjnego modelu sprzedaży, który ma na celu zaoferowanie klientom wyjątkowych i niezapomnianych wrażeń.
Autor: Tomasz Nowak
Zdjęcia: Materiały prasowe
Trzeci oficjalny wyścig długodystansowy w Le Mans Ultimate przyniósł fanom emocje na miarę prawdziwej rywalizacji…
Po premierowym sukcesie w Katarze i rekordowej drugiej odsłonie na Circuit of The Americas, platforma…
Alfa Romeo odnotowała we wrześniu wyraźny wzrost sprzedaży na rynku włoskim. Marka zarejestrowała 2662 nowe…
Na torze testowym przy Muzeum Historycznym Alfy Romeo w Arese odbyła się wyjątkowa ceremonia przekazania…
Lamborghini Diablo, zaprezentowane w 1990 roku, na zawsze zmieniło historię marki z Sant’Agata Bolognese. Samochód…
Cavallino Inc. ogłosiło nowy, wyjątkowy rozdział w swojej działalności. Z okazji 35-lecia Cavallino Classic marka…