fbpx
Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

Lancia i Cassina wzięły udział w Paris Design Week

Lancia i Cassina wzięły udział w Paris Design Week

Podczas Paris Design Week w dniach 16-20 stycznia 2025 roku, gwiazdami pokazu były Lancia i Cassina – dwie marki premium Made In Italy. Obie podzielają te same podstawowe wartości, takie jak włoski duch i zaangażowanie w badania, innowacje i zrównoważony rozwój. Wspólnie stworzyły ekskluzywną Ypsilon Edizione Cassina.

W dniu otwarcia paryskiego wydarzenia, Ypsilon Edizione Cassina wystawiony przed sklepem Cassina Store Paris Rive Gauche, przyciągnął wiele uwagi. Model został zaprezentowany przy okazji Somewhere Else – instalacji stworzonej przez renomowaną, wysokiej klasy markę meblową w celu zaprezentowania nowej kolekcji zaprojektowanej przez Philippe’a Starcka.

Prezentacja pojazdu została zaplanowana tak, aby zbiegła się z Maison&Objet – międzynarodowymi targami poświęconymi światu wystroju, designu i stylu życia. Ta prestiżowa impreza odbywająca się w Parc des Expositions Paris Nord Villepinte i towarzysząca wielu innym wydarzeniom w stolicy Francji, gości ponad 2300 wystawców, a także wiele marek, projektantów, rzemieślników i znawców branży z całego świata.

Autentyczny manifest komfortu i włoskiej elegancji, Ypsilon Edizione Cassina wyróżnia się urzekającym niebieskim lakierem na zewnątrz oraz dbałością o szczegóły i ciepłą, wyrafinowaną atmosferą we wnętrzu. Współpraca z Cassina jest widoczna w starannie dobranych detalach stylistycznych oraz wyborze materiałów i kolorów, które potęgują poczucie, że jesteś w domu – bez względu na to, w jakim otoczeniu znajduje się samochód. Obejmują one ekskluzywne wielofunkcyjne tavolino noszące nazwę Cassina, niebieski aksamit na podgrzewanych i masujących fotelach o prążkowanym splocie oraz wyrafinowane i zrównoważone materiały stworzone poprzez powrót do niektórych tradycyjnych elementów, takich jak aksamit z recyklingu historycznego Panno Lancia.

Aby odpowiedzieć na każdą potrzebę mobilności, Ypsilon Edizione Cassina jest dostępny z silnikami w 100% elektrycznymi lub hybrydowymi, co stawia go na szczycie segmentu pod względem wszechstronności, wydajności i przyjazności dla środowiska. Co więcej, to jedyny pojazd w swojej klasie, który oferuje autonomiczną jazdę na poziomie drugim w standardzie, a także wyrafinowany system informacyjno-rozrywkowy S.A.L.A. – tj. wirtualny i inteligentny interfejs. Ponadto w standardzie znajduje się duży wyświetlacz o przekątnej 10,25 cala czy standardowy system wspomagania parkowania. 

Należy również zauważyć, że nowy model Lancii oznacza powrót włoskiej marki do Francji, gdzie w 2025 r. zostanie uruchomionych 25 nowych salonów i 80 punktów serwisowych, aby zagwarantować najlepszą możliwą obsługę klienta. Wszystkie salony Casa Lancia wykorzystują przejrzysty i harmonijny język architektoniczny oraz oferują wyrafinowane i wygodne miejsca do siedzenia z meblami Cassina, przywołującymi na myśl włoską elegancję. Koncentrując się na jakości, elektryfikacji i zrównoważonym rozwoju, ta nowa tożsamość korporacyjna jest częścią innowacyjnego modelu sprzedaży, który ma na celu zaoferowanie klientom wyjątkowych i niezapomnianych wrażeń.

Autor: Tomasz Nowak

Zdjęcia: Materiały prasowe

Previous post
Hejt się wylał na Assetto Corsę EVO we wczesnym dostępie. Ale czy słusznie?
Next post
Scuderia Ferrari nawiązało współpracę z Unicredit

No Comment

Leave a reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back
SHARE

Lancia i Cassina wzięły udział w Paris Design Week