Kategorie: News

Andrea Pallard mianowany odpowiedzialnym za globalną komunikację Alfa Romeo i Maserati


Stellantis ogłosił zmiany kadrowe na wysokich stanowiskach. Odpowiedzialność za globalną komunikację dla marek Alfa Romeo i Maserati spadnie na barki Andrei Pallardy. Podlegać będzie, odpowiednio, Eligio Catarinelliemu i Giovanniemu Perosino, globalnemu marketingowi i komunikacji Alfy Romeo i Maserati. W tej roli Pallard będzie nadzorował całą komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, kształtując strategię komunikacji dla kultowego portfolio produktów marek.

Urodzony w Turynie absolwent komunikacji na turyńskiego uniwersytetu, Andrea Pallard rozpoczął swoją karierę w 2000 roku w Isvor, korporacyjnym uniwersytecie Grupy FIAT. Na przestrzeni swojej 24-letniej kariery zajmował coraz bardziej odpowiedzialne stanowiska w marketingu produktów, wydarzeniach, sponsoringu i komunikacji, zdobywając bogate doświadczenie w ekosystemie motoryzacyjnym.

Pełnił funkcję szefa komunikacji marki Jeep w regionie EMEA w latach 2013-2014, kierownika ds. marketingu Fiata 500 w latach 2014-2016 oraz regionalnego szefa ds. wydarzeń i sponsoringu w latach 2017-2018 w Fiat Chrysler Automobiles (FCA). Od 2018 roku, do założenia Stellantis w styczniu 2021 roku, pełnił również funkcję dyrektora ds. komunikacji w regionie EMEA.

Od 2021 roku piastował stanowisko wiceprezesa ds. komunikacji w rozszerzonym regionie Europy w ramach firmy Stellantis. Wspomnianą posadę obejmie Alessandro Nardizzi, wcześniej odpowiedzialny za globalną komunikację Alfa Romeo.

Autor: Tomasz Nowak

Zdjęcia: Materiały prasowe

 

Ostatnie wpisy

St. Moritz ponownie stanie się sceną dla klasyków – The I.C.E. powraca w styczniu

Po świątecznej przerwie, gdy śnieg i lód nadają Alpom bajkowy klimat, w Engadynie odbędzie się…

3 dni temu

Brytyjska firma przygotowała 599XX do homologacji drogowej

Brytyjska firma Talos Vehicles zaprezentowała samochód, który łączy w sobie cechy Ferrari 599 GTB i…

3 dni temu

Alfa Romeo rośnie w siłę: w październiku 23% więcej rejestracji

Alfa Romeo zakończyła październik z wynikiem 2233 zarejestrowanych samochodów, co oznacza wzrost o 23% w…

4 dni temu

Alfa Romeo i Maserati łączą siły w projekcie BOTTEGAFUORISERIE

Włoska motoryzacja zyskuje nowy ośrodek, który ma ambicję połączyć tradycję z nowoczesnością. W Modenie ogłoszono…

4 dni temu

Od 166 MM po LaFerrari – niezwykła kolekcja Bachmana trafi a aukcję Mecum

Jedna z najbardziej wyjątkowych kolekcji Ferrari na świecie zostanie wystawiona na sprzedaż podczas aukcji Mecum…

5 dni temu

W Turynie otwarto Lamborghini Torino – kolejny krok w strategii globalnego rozwoju marki

Lamborghini otworzyło nowy salon w Turynie, oficjalnie inaugurując 30 października kolejną włoską lokalizację marki. Nowy…

5 dni temu