Włoski producent ruszył z nową ofertą przeznaczoną dla fanów marki – jak sam to określił, proponuje potencjalnym kupcom współczesną i innowacyjną kolekcję zbieżną z wartościami i misją marki. Równocześnie otwarty został sklep internetowy, zaprojektowany z myślą o angażującym i intuicyjnym doświadczeniu, dostępny pod adresem: store.alfaromeo.com.
Podzielona na trzy kolekcje – Performance, Urban Red Line i Sport Red Passion – oferta merchandisingowa Alfy Romeo obejmuje odzież w nowoczesnym stylu oraz przydatne akcesoria o tzw. wyrazistej osobowości. Każdy produkt odzwierciedla chwalebne dziedzictwo ukierunkowane na zrównoważoną, odważną przyszłość, a także spełnia wymagania każdego, kto chce, aby jego codzienny wygląd wyróżniał się lub poszukuje rozwiązań technicznych poprawiających osiągi. Wszystko to wzbogacone o unikalny styl, kultowe grafiki i przyciągające wzrok tekstury – tak przynajmniej określił to producent w swoim oficjalnym komunikacie.
Nowa kolekcja służy jako strategiczny atut do przekazywania wartości Alfy Romeo, budowania lojalności wśród wieloletnich entuzjastów i przyciągania nowego pokolenia Alfisti poszukujących symbiotycznej więzi. Z myślą o codziennym życiu ambasadorów marki, Alfa Romeo całkowicie przeprojektowała swój wirtualny sklep, aby zachęcić do odkrywania i wzmocnić wizerunek marki o silnych włoskich konotacjach.
Jak twierdzi producent – w ponad stuletniej historii zawsze udawało jej się nadążać za duchem czasu, nie zaniedbując przy tym swoich korzeni. Każdemu zdjęciu produktu towarzyszą teksty i specyfikacje techniczne, natychmiast dostarczając użytkownikom wszystkich potrzebnych informacji.
Autor: Tomasz Nowak
Zdjęcia: Materiały prasowe
No Comment