fbpx
Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

Czy Chrysler uskrzydli Fiata?

Czy Chrysler uskrzydli Fiata?


Ostatnie mariaże znanych marek motoryzacyjnych powodują, że zaczynam się zastanawiać nad sensem istnienia logo. Po co nam one skoro samochody są coraz bardziej podobne do siebie, co więcej np. logo Lancii trafi na Chryslera i odwrotnie.


A co z całym dorobkiem historycznym tej marki, na który przez tak długi czas pracowała. Czy ktoś zastanowił się jakby to przyjął Vincenzo Lancia? Profesjonalnie zwany brand heritage trafia do kosza i mamy miks.

Rozumiem kryzys i cięcia kosztów, ale cała ta zabawa producentów doprowadzi do zniszczenia motoryzacji. Czekam tylko kiedy kreatywni  producenci zaczną mieszać nazwy marek tworząc zbitki słów np. Mercedes i Lancia= Mercia brzmi świetnie, prawie jak znane i lubiane czekoladki. No i hasło reklamowe już mamy ”Dziękuje Ci za to że jesteś tu!"

Dziś przeczytałem informację, że nowy Włoski salon Fiata będzie sprzedawał Jeep-y. A więc może Chrysler uskrzydli Fiata, a sprzedaż wzrośnie. Oby 500 nie wyrosły skrzydła.

Piotr Szymański

Poprzedni wpis
REZ-Motorsport na Nordschleife
Następny wpis
Kolejny numer Automobilisty!

Brak komentarzy

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back
Udostępnij

Czy Chrysler uskrzydli Fiata?