Fiat współpracuje z Jennifer Lopez w celu promowania nowego Fiata 500e, niedawno zaprezentowanego w wersji na rynek amerykański. Działanie to wpisuje się w koncepcję marketingową nazywaną product drop i inspirowaną światem modowym. Wszystko to ma na celu wygenerowanie szumu.
Duet pierwotnie połączył siły w 2011 roku, aby promować powrót Fiata do Ameryki. Okres od tego czasu można równie dobrze nazwać straconą dekadą, ponieważ Fiat upadł, pozbył się większości pojazdów ze swojej oferty i sprzedał śmieszne 605 sztuk w Stanach Zjednoczonych w zeszłym roku. Aby odwrócić sytuację, w ramach działań nowy 500e pojawił się w teledysku do piosenki Can’t Get Enough:
Specjalna edycja jest również zapowiadana w krótkim teaserze, który przedstawia starą 500C, a także 500e w kolorze miedzi. Fiat nie mówi na razie zbyt wiele o samochodzie. Pięćsetkę będzie można zamówić 12 marca.
Podobnie jak (500e) RED, najnowsza edycja specjalna będzie prawdopodobnie wyposażona w akumulator o pojemności 42 kWh, który zasila silnik elektryczny o mocy 120 KM i momencie obrotowym 220 Nm. Taka konfiguracja umożliwia hatchowi przyspieszenie od 0 do 96 km/h w 8,5 sekundy i przejechanie około 240 km na jednym ładowaniu.
Możemy spodziewać się, że wkrótce dowiemy się więcej o edycji specjalnej, ale oryginał miał 7-calowy cyfrowy zestaw wskaźników i 10,25-calowy system informacyjno-rozrywkowy. Był on jednak mało atrakcyjny dla potencjalnych nabywców, ponieważ ceny zaczynały się od 32 500 USD.
Autor: Tomasz Nowak
Zdjęcia: Materiały prasowe
No Comment