fbpx
Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

Laurent Diot został globalnym dyrektorem ds. marketingu w Fiacie i Abarthcie

Laurent Diot został globalnym dyrektorem ds. marketingu w Fiacie i Abarthcie

Laurent Diot został powołany na stanowisko globalnego dyrektora marketingu i komunikacji FIAT & Abarth z dniem 1 października 2021 roku. Będzie podlegać Olivierowi Francois, dyrektorowi generalnemu FIAT & Abarth i globalnemu dyrektorowi marketingu Stellantis.

Diot jest żonaty i ma trójkę dzieci, do tego szczyci się tytułem magistra zarządzania inżynierią, który uzyskał w l’École Centrale Paris oraz 25-letnim międzynarodowym doświadczeniem w świecie motoryzacji. Dołączył do Grupy Renault w 1997 roku i pełnił szereg funkcji w działach sprzedaży, marketingu i rozwoju biznesu, a także zajmował stanowiska kierownicze w różnych krajach i regionach: Europie, Azji, Chinach, Ameryce Południowej i Afryce. Pełnił funkcję dyrektora zarządzającego w Maroku, po czym w 2020 roku powrócił do Europy jako dyrektor marketingu Grupy Renault we Francji.

Wcześniej pełnił m.in. funkcję zastępcy dyrektora generalnego ds. sprzedaży i marketingu w Dongfeng-Renault Automotive Co. w Chinach oraz dyrektora generalnego Renault Portugal.

Olivier Francois, dyrektor generalny Fiata, powitał go na pokładzie: 

Jestem naprawdę podekscytowany, że mogę powitać Laurenta Diota w świecie Fiata w momencie, który jest pełen możliwości, dzięki sile i skali nowej grupy. To jest nasz moment: zasoby, które zdobędziemy dzięki Stellantis, pozwolą Fiatowi wyrazić swój pełny potencjał na całym świecie, a wraz z przybyciem Laurenta nasz globalny zespół jest kompletny. Jestem niezwykle dumny, że mogę kierować tą fantastyczną grupą: przyczyni się ona do wyznaczenia nowych kamieni milowych i zapisania nowej karty w historii motoryzacji. Wczoraj, podczas otwarcia nowych Casa 500 i La Pista 500, powiedziałem: siejemy ziarna naszej przyszłości. Dziś chciałbym dodać, że ta nominacja jest jednym z fundamentalnych nasion, które tę przyszłość ożywią.

Autor: Tomasz Nowak

Zdjęcia: Materiały prasowe

Previous post
Kierowcy Alfa Romeo Racing ORLEN gotowi na GP Turcji
Next post
Maserati Mexico ma już 55 lat

No Comment

Leave a reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

*

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back
SHARE

Laurent Diot został globalnym dyrektorem ds. marketingu w Fiacie i Abarthcie