18 lipca 2024 roku Lancia dostarczyła klientowi pierwszego Ypsilona nowej generacji w inauguracyjnym wariancie Edizione Limitata Cassina.
Parę słów w tym wyjątkowym dniu zabrał Raffaele Russo, dyrektor marek premium na rynku włoskim w Stellantis:
Dziś świętujemy kolejny krok naprzód w Planie Renesansu Lancii wraz z pierwszą dostawą nowej Lancii Ypsilon. To ważny kamień milowy, który sprawi, że Lancia stanie się pożądaną, szanowaną i wiarygodną marką na europejskim rynku premium. Kilka tygodni po imprezie Open House, która umożliwiła klientom końcowym w całych Włoszech podziwianie i jazdę próbną samochodem, dostawy nowej Lancii Ypsilon oficjalnie rozpoczynają się dzisiaj w całych Włoszech!
Nowa Lancia Ypsilon została dostarczona do dealera Nuova Auto Alpina w Ivrea w specyfikacji Edizione Limitata Cassina, będącej częścią ekskluzywnej edycji premierowej samochodu „1 of 1906”, która składa się tylko z 1906. certyfikowanych i numerowanych egzemplarzy, w hołdzie dla roku założenia marki. Wyjątkowość Edizione Limitata Cassina jest potwierdzona Certyfikatem Autentyczności. Pakiet startowy obejmuje również kartę ładowania i easyWallbox dla wersji elektrycznej, dostarczone przez Free2move Charge, strategicznego partnera Stellantis.
Proces dostawy nowej Lancii Ypsilon jest wyrazem nowego pozycjonowania marki jako premium, co przekłada się na doświadczenie klienta u dealera z najwyższą dbałością o szczegóły i skupieniem się na potrzebach klientów końcowych. 160 salonów dealerskich marki we Włoszech zostało całkowicie odnowionych dzięki nowej identyfikacji wizualnej, odzwierciedlającej cztery filary leżące u podstaw planu strategicznego Lancii: jakość, elektryfikację, zrównoważony rozwój i innowacyjny model sprzedaży. Charakteryzujące się wyrafinowaną stylistyką, w tym meblami zaprojektowanymi przez Cassinę i szlachetnymi materiałami, salony oferują autentyczne poczucie elegancji i gościnności, typowe dla salonów we włoskich domach.
Począwszy od powitania w salonie, poprzez prezentację samochodu, aż po jazdę próbną i dostawę, nowa strategia Lancii została zaprojektowana tak, aby klienci czuli się „jak w domu”. Sam dyrektor generalny marki Luca Napolitano rozpoczął długą transformację i ewolucję sił sprzedaży Lancii w lipcu 2023 r., za pośrednictwem społeczności Casa Lancia jako bezpośredniego kanału komunikacji, aby prowadzić i wspierać ich na poziomie osobistym w kierunku nowej ery premium marki.
Autor: Tomasz Nowak
Zdjęcia: Materiały prasowe
No Comment