fbpx
Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

Scuderia Ferrari HP ogłosiła wieloletnie partnerstwo z IBM

Scuderia Ferrari HP ogłosiła wieloletnie partnerstwo z IBM

Scuderia Ferrari HP miała przyjemność ogłosić wieloletnią umowę z IBM, wiodącym dostawcą technologii i wiedzy konsultingowej, obowiązującą od 1. stycznia 2025 roku. To partnerstwo łączy dwie wzorcowe firmy, które podzielają zamiłowanie do wyzwań, innowacji, doskonałości i dążenia do wysokiej wydajności. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Scuderia Ferrari HP w Formule 1 i najnowocześniejszej technologii IBM, celem partnerstwa jest przedefiniowanie cyfrowej transformacji związanej z doświadczeniem i zaangażowaniem fanów zarówno na torze wyścigowym, jak i poza nim.

Współpraca z tym globalnym liderem w dziedzinie technologii i doradztwa przeniesie zespół w nowy wymiar, jeśli chodzi o rozwiązania cyfrowe i zaangażowanie fanów. Scuderia Ferrari HP i IBM wierzą w wykorzystanie mocy technologii do osiągania najlepszych wyników. W ramach partnerstwa wdrożone zostaną rozwiązania, które przeniosą zaangażowanie fanów na zupełnie nowy poziom, przekształcając ich doświadczenia dzięki innowacyjnym technologiom, przy jednoczesnym maksymalnym wykorzystaniu cyfrowego ekosystemu Scuderia Ferrari HP. Jako partner premium zespołu w zakresie doradztwa IT, IBM wykorzysta swoją wiedzę i narzędzia do tworzenia najnowocześniejszych rozwiązań cyfrowych, aby przenieść fanów prosto do serca akcji.

Partnerstwo z IBM obejmie różne inicjatywy mające na celu zapewnienie fanom Scuderiirozrywki dzięki platformie o wysokim profilu dla interaktywnych treści, a wszystko to przy jednoczesnym przeniesieniu cyfrowej dostępności na wyższy poziom. Obie firmy łączą siły w poszukiwanie nowych sposobów angażowania młodszej publiczności i stosowania nowych technologii w celu zapewnienia zrównoważonej i integracyjnej cyfrowej przyszłości.

Lorenzo Giorgetti – dyrektor ds. przychodów z wyścigów, Ferrari:

Jesteśmy dumni z nawiązania tej współpracy z IBM, jedną z najbardziej prestiżowych firm na świecie oferujących technologie i wiedzę konsultingową. Nasze firmy podzielają wartości, takie jak dążenie do doskonałości i pragnienie ciągłego przesuwania granic w naszych sferach działalności, a także łączenie naszych technologii i umiejętności w celu osiągnięcia najwyższej jakości i najnowocześniejszej technologii. IBM, podobnie jak Ferrari, poszukuje utalentowanych ludzi, aby rozwijać swój zespół i dlatego jest idealnym partnerem, aby nadać nowy wymiar entuzjastom sportów motorowych i naszym lojalnym fanom w czasach, gdy Formuła 1 nigdy nie była tak popularna wśród młodzieży. Współpraca z IBM pozwoli nam zaoferować fanom Scuderia Ferrari HP bezprecedensowe doświadczenia, które otworzą drzwi Scuderii na świat zewnętrzny, a także współpracować na wielu innych frontach, aby tworzyć aktywności, które wygenerują wartość dla obu marek.

Jonathan Adashek – starszy wiceprezes ds. marketingu i komunikacji, IBM:

W Formule 1 liczą się sekundy, zarówno na torze, jak i poza nim. Zdolność Scuderia Ferrari HP do szybkiego dostarczania światowej klasy informacji z ogromnej ilości danych będzie możliwa tylko dzięki technologii. Połączenie pasji fanów, historycznego znaczenia oraz najnowszych innowacyjnych rozwiązań w zakresie danych i analiz w wyjątkowy sposób pozycjonuje Scuderia Ferrari HP do zwiększenia globalnego zaangażowania, jednocześnie modernizując i skalując swoje operacje cyfrowe.

Autor: Tomasz Nowak

Zdjęcia: Materiały prasowe

Previous post
Milano AutoClassica odbędzie się w dniach 15-17 listopada
Next post
Lamborghini odnotowało rekordowe 9 miesięcy. Urus jest wyprzedany do końca 2025 roku

No Comment

Leave a reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back
SHARE

Scuderia Ferrari HP ogłosiła wieloletnie partnerstwo z IBM