fbpx
Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

Abarth odświeżył 595 Turismo, Competizione i Essesse

Abarth odświeżył 595 Turismo, Competizione i Essesse

Fiat wprowadza na rynek europejski odświeżonego Abartha 595 na rok modelowy 2021, dostępnego w 4 wersjach: bazowej 595, Turismo, Competizione i Essesse.

Wszystkie odmiany będą dostępne zarówno w nadwoziu hatchback, jak i kabriolet. I wszystkie napędzane są 1,4-litrowym silnikiem czterocylindrowym z turbiną, spełniającym restrykcyjne normy emisji spalin Euro 6D. Ich moc wynosi od 145 KM (595), przez 165 KM  (Turismo), do 180 KM w przypadku Competizione i Essesse. Te dwa ostatnie modele korzystają z turosprężarki Garrett GT1446, mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu, amortyzatorów sygnowanych przez firmę Koni oraz hamulców Brembo z aluminiowymi zaciskami. Standardowo każdy z wariantów współpracuje z 5-biegową skrzynią ręczną. Opcjonalnie dostępna jest zautomatyzowana przekładnia z łopatkami. 

Nowością jest zmieniona nazwa trybu sportowego na Scorpion oraz zmodernizowane wnętrze w przypadku wersji Turismo, wraz z nowymi opcjami: brązową tapicerką skórzaną Helmet Brown oraz niebieskim lakierem matowym Rally Blue. Dla wszystkich wariantów przewidziano 17-calowe felgi w nowych wzorach.

Klienci mogą również zdecydować się na wykończenie deski rozdzielczej w Alcantarze, nowe skórzane fotele oraz dźwignię zmiany biegów wykonaną z włókna węglowego. Wariant 2021 Abarth 595 z serii Essesse doczekał się nowych, tytanowych końcówek układu wydechowego Akrapovica.

Wszystkie modele są wyposażone w standardowy 7-calowy system informacyjno-rozrywkowy Uconnect z opcjonalnym Apple CarPlay i Android Auto. Dostępny jest również nowy system BeatsAudio o łącznej mocy 480W.

Zmodernizowane Abarthy zachwala Luca Napolitano, szef marek Fiat, Lancia i Abarth w regionie EMEA:

595 to mały supersamochód, który może wywołać wiele emocji zarówno na drodze, jak i na torze. Dziś prezentujemy nową gamę 595 całkowicie odświeżoną, co czyni ją jeszcze bardziej aktualną i wyróżniającą się. Dla naszych klientów, zarówno tych bardziej dbających o styl, jak i tych, którzy nie mogą obejść się bez wydajności, przygotowaliśmy nowe rozwiązania, podkreślające to, że produkty Abartha są niczym klejnoty kolekcjonerskie.

Autor: Tomasz Nowak

Zdjęcia: Materiały prasowe

Previous post
Huracan Evo RWD w teście Harry’s garage. Jak wypada w porównaniu do F8 Tributo?
Next post
Abarth 595 i Alfy Q dostępne są w ramach subskrypcji Leasys

No Comment

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

*

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back
SHARE

Abarth odświeżył 595 Turismo, Competizione i Essesse