Hiszpański aktor Pedro González Alonso wystąpił w kampanii wprowadzającej na rynek nową Alfę Romeo Junior, kompaktowy samochód sportowy, który przywraca włoską markę do segmentu o strategicznym znaczeniu. Wybór międzynarodowej gwiazdy był wynikiem jasno podzielanych wartości – pasji, śmiałości, charyzmy i niezaprzeczalnej elegancji – poprzez które Alfa Romeo prezentuje wyjątkowe wrażenia z jazdy.
Dzięki roli Berlína w serialu Dom z papieru Alonso stał się rozpoznawalną na całym świecie postacią i symbolem współczesnego serialu dramatycznego. Netflix wyprodukował nawet spin-off dla jego postaci. Jego pasja przejawia się nie tylko w aktorstwie, ale także w innych działaniach artystycznych, takich jak malarstwo i pisanie.
Zdaniem samego producenta, Alfa Romeo Junior to
fajny i wyjątkowy przedmiot, który wyraża zupełnie nowy sportowy charakter, wykraczający poza zwykłe osiągi i dąży do ideału sportowego charakteru, aby zdobyć nowe pokolenie fanów włoskiej marki. Junior ma zdolność do tworzenia natychmiastowej emocjonalnej więzi z kierowcą w oparciu o symbiotyczną relację człowiek-maszyna – dla Alfy Romeo samochód jest i pozostaje ekscytującym produktem, którego należy doświadczać z pasją i zaangażowaniem.
Nowa reklama ma przemawiać bezpośrednio do serc ludzi, którzy kierują się swoimi emocjami, podążając za największymi pasjami. Taka była geneza powstania reklamy „Naucz się kochać na nowo”, w której charyzmatyczna postać – grana przez Pedro Alonso – rzuca logikę na wiatr i zostaje pokonana przez tajemnicze emocje zakochania.
Najnowsze dzieło promocyjne Alfy Romeo znajdziemy na oficjalnym kanale producenta na YouTubie:
Autor: Tomasz Nowak
Zdjęcia: Materiały prasowe
No Comment