Salon Ferrari w Warszawie jeszcze w tym roku ? AKTUALIZACJA! "Daniel Chwist, wnuk znanego rajdowca i biznesmena chce sprzedawać 10-15 nowych ferrari rocznie."
Dante Cinque, redaktor prowadzący miesięcznika V-12, informuje w najnowszym numerze, że zostanie otworzony salon i serwis Ferrari w Warszawie! Wywiad z Amedeo Felisa potwierdza tylko te doniesienia i debiut tego przedsięwzięcia ma nastąpić jeszcze w tym roku. Byłoby to na pewno duże wydarzenie w polskim środowisku włoskiej motoryzacji. Dotychczas pomimo braku przedstawicielstwa w Polsce wymagający kierowcy o odpowiednich zasobach potrafili sobie poradzić z problemem. Znane są polskie egzemplarze F430 Scuredia oraz 599 Fiorano. Są to także dobre wieści dla właścicieli i miłośników Maserati, które jak wiadomo obecnie wspóldzielą sieć serwisową.
Czekamy 🙂
Pełna informacja i wywiad dostępne są w 20tym numerze V12
AKTUALIZACJA!
"Puls Biznesu – 05-08-2009 07:45
Zasada sprowadził Ferrari
Daniel Chwist, wnuk znanego rajdowca i biznesmena chce sprzedawać 10-15 nowych ferrari rocznie. Najtańsze kosztuje niespełna milion złotych.
Wielki nieobecny świata luksusowych samochodów wkrótce oficjalnie pojawi się w Polsce. W lipcu oficjalną licencję na sprzedaż nowych samochodów marki Ferrari zdobył znany biznesmen i mistrz kierownicy Sobiesław Zasada. Tymczasowy salon w dawnym gmachu KC przy ul. Nowy Świat 6/12 w Warszawie ma ruszyć na przełomie października i listopada. Serwis przy ulicy Grochowskiej (tam, gdzie Zasada ma salon Volkswagena) zostanie otwarty na przełomie sierpnia i września.
— Jesienią 2011 lub wiosną 2012 r. ruszy drugi, właściwy salon wraz z serwisem. Dotychczasowy przy Nowym Świecie pozostanie. Mniej będzie tam wtedy wystawianych samochodów, a pojawi się sklep z akcesoriami dla pasjonatów marki — mówi Daniel Chwist, prezes Ferrari Warszawa, wchodzącej w skład Grupy Zasada.
W przypadku Ferrari o dużej sprzedaży nie ma mowy. Prezes Chwist liczy na podobne wyniki do innych marek luksusowych oferowanych w Polsce. W związku z kryzysem firma nie chce sobie zbyt wysoko ustawiać poprzeczki. Stąd w grę wchodzi sprzedaż 10-15 sztuk w 2010 r.
— Już prowadzimy rozmowy z klientami. Finalizujemy zamówienia na modele California i 612 Scaglietti — przyznaje Daniel Chwist
Według niego klientów nie zbraknie. To bogaci kolekcjonerzy i biznesmeni, którym kryzys niestraszny. Trzecia grupa to ludzie, którzy juz jeżdżą ferrari i będą je chcieli wymienić na nowe. Poza tym — jak podkreśla — to biznes nastawiony na wiele lat.
Według przedstawicieli Ferrari Warszawa, zwrot z serwisu spodziewany jest po 3-5 latach, a ze sprzedaży samochodów — dopiero za 10-15 lat."
No Comment