fbpx
Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

Fiat sprzedał ponad 100 000 egzemplarzy Argo

Fiat sprzedał ponad 100 000 egzemplarzy Argo

FCA ma powody do zadowolenia – liczba sprzedanych Argo przekroczyła 100 000 egzemplarzy. Tak dobry wynik osiągnięto w mniej niż dwa lata od wprowadzenia na rynek. Producent wytłumaczył fenomen tego modelu na przykładzie trzech właścicieli.

W pierwszym roku sprzedano 27 925 egzemplarzy, a kolejne 12 miesięcy zamknięto liczbą 63 017. Miejski samochód szybko osiągnął status jednego z najchętniej kupowanych na rynku. Gerson Mendes Rocha jest nabywcą jednego z pierwszych egzemplarzy Argo. W krótkim okresie kupił aż 5 egzemplarzy tego modelu:

Zamierzam kupić więcej. Argo ma w sobie coś bardzo rzadko spotykanego w samochodach wyprodukowanych w Brazylii: jest wszechstronny, wygodny i nie ma dużego apetytu na paliwo. Uwielbiam ten samochód od momentu, gdy pierwszy raz do niego wsiadłem. Takimi samymi autami jeżdżą mój ojciec, matka, żona i teść.

Rocha, zajmujący się zawodowo szeroko pojętą komunikacją wizualną, jest synem mechanika i – co za tym idzie – ma sporą wiedzę techniczną oraz jeszcze wyższe wymagania, którymi kieruje się przy wyborze samochodu. Uczył się jeździć żółtym Fiatem 147 i należy do fanklubu tego modelu. W 1994 roku, kiedy otrzymał prawo jazdy, dostał od matki Fiata Uno Mille, którego miło wspomina:

Uważam, że był to fajny mały samochód do załatwiania codziennych spraw w mieście. Chciałbym zobaczyć zaktualizowaną wersję tego malucha. Policzyłem, że Argo Drive zakupione przeze mnie kilka dni temu jest moim siedemnastym autem, wśród których były też Palio Fire, Fiat Strada, Grand Siena i Palio Attractive.

Gerson ceni modele Fiata za wysoką jakość wykonania, trwałość i niskie koszty utrzymania. Jego zdanie podziela Flavia Faria, od 4 lat pracująca w fabryce Fiata Betim w roli analityka ds. zarządzania materiałami. Swoje Argo zakupiła w 2017 roku. Jest dumna, że w swoim garażu ma auto, które pośrednio pomogła zbudować. Na co dzień stara się zapewnić najwyższą jakość komponentów dostarczanych na linię produkcyjną, o czym wspomniała:

Dobrze wiedzieć, że w jakiś sposób pomogłem stworzyć samochód, który uważam za bardzo dobry i zawsze go polecam. Doceniam go za wygodę, stabilność w prowadzeniu i ekonomię. Raz przejechałam trasę z Belo Horizonte do Ouro Preto (około 100 km) i miałam średnie spalanie około 5,8 l/100 km benzyny.

Zarówno Gerson jak i Flavia byli od zawsze związani emocjonalnie z marką Fiat. Inaczej było w przypadku Ismaela Mirando Furtady, który miał bardziej praktyczne podejście do motoryzacji. Dokonał zakupu Argo około 4 miesiące temu. Przy swoim wyborze kierował się ceną, wzornictwem i technologią:

Uconnect był niewątpliwie dla mnie najbardziej pociągającą cechą. System multimedialny oferuje szeroki zakres usług komunikacyjnych, nawigację, Apple Car Play i Android Auto. Jest prosty w obsłudze. W dodatku zewnętrzny wygląd samochodu w mojej ocenie jest nowoczesny i przyciąga uwagę. Uwielbiam jeździć samochodem, zawsze jestem pierwszy wśród moich znajomych, który na ochotnika zgłasza się na kierowcę. 

Fiat Argo został opracowany w Brazylii z myślą o południowoamerykańskim rynku. Pod koniec 2018 roku doczekał się małych modernizacji na 2019 rok, zaś nieco później do gamy dołączył wariant Trekking.

Autor: Tomasz Nowak

Zdjęcia: Materiały prasowe

Poprzedni wpis
Huracan EVO na torze Hockenheim prawie tak szybki, jak Porsche 918
Następny wpis
Alfa Romeo ogłosiła wyprzedaż w Polsce

Brak komentarzy

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back
Udostępnij

Fiat sprzedał ponad 100 000 egzemplarzy Argo