Podczas wydarzenia prasowego zorganizowanego przez Stellantis w Brukseli z dumą potwierdziliśmy powrót Lancii do Belgii w 2024 roku, aby stać się jedną z wiodących marek Stellantis w tym kraju – powiedział Charles Henri Fuster, szef marketingu i komunikacji Lancii. Lancia Pu+Ra HPE była jednym z głównych bohaterów wydarzenia, reprezentując wizję marki na najbliższe 10 lat w zakresie wzornictwa, atmosfery wnętrza, zrównoważonego rozwoju, technologii i elektryfikacji. 14 lutego w Mediolanie odbędzie się premiera nowej Lancii Ypsilon, a Belgia będzie jednym z pierwszych krajów, które wprowadzą na rynek zupełnie nowy model.
Nowa Lancia Ypsilon reprezentuje wejście marki w erę mobilności elektrycznej, ucieleśniając jej wizję w zakresie zasięgu, czasu ładowania i wydajności, zapewniając wiodące na rynku osiągi. To fundamentalny krok w strategii elektryfikacji marki, w ramach której Lancia planuje wprowadzić na rynek trzy nowe modele, jeden co dwa lata. Pierwszym z nich będzie Ypsilon w 2024 roku, a zgodnie z planem strategicznym Stellantis Dare Forward, Lancia będzie prezentować modele w 100% elektryczne dopiero od 2026 roku.
Belgia jest jednym z pierwszych rynków europejskich, na których pojawi się Lancia Ypsilon, a w 2025 r. kolejnymi rynkami będą: Holandia, Francja i Hiszpania, a następnie Niemcy. Przy wprowadzaniu na rynek Ypsilona, rynek belgijski będzie mógł polegać na 10 sprzedawcach detalicznych i 13 punktach obsługi posprzedażnej.
Lancia zawsze była bardzo popularna w Belgii i z biegiem czasu wiele kultowych modeli marki uwiodło aktorów, entuzjastów mody, miłośników włoskiej elegancji i entuzjastów sportów motorowych. Istniały jednak dwa kryteria oceny powrotu Lancii do kraju: pierwszym jest miłość i pasja do produktów Made in Italy; drugim jest potencjał segmentu premium B.
Autor: Tomasz Nowak
Zdjęcia: Materiały prasowe
No Comment