Gustownie zmodyfikowana Roma wciąż jest napędzana jednostką V8. Pakiet osiągów od Noviteca pozwala na wzrost mocy do 704 KM.
Egzemplarz pokazowy otrzymał folię Matt Sandstorm, inspirowaną odcieniem Verde Masoni Opaco Ferrari. Całość uzupełniają kontrastujące żółte akcenty na przednim splitterze, bocznych progach i dyfuzorze, pasujące do emblematów Ferrari. Kabriolet porusza się na kutych felgach aluminiowych Vossen NF11 o średnicy 21 cali z przodu i 22 cali z tyłu. Z tyłu znalazł się spojler z włókna węglowego Novitec. Wnętrze pozostało niezmienione – znajdziemy w nim czarną tapicerkę ze skóry i Alcantary, przeplataną żółtymi lamówkami i przeszyciami pasującymi do akcentów zewnętrznych.
Co więcej, Ferrari topless zostało wyposażone w sportowe sprężyny Novitec, które przybliżają je do ziemi o 35 mm. Są one kompatybilne z opcjonalnymi amortyzatorami Ferrari Magneto już zamontowanymi w pojeździe. Przedstawiona na zdjęciu Roma Spider nie otrzymała pakietu modyfikacji osiągów – oznacza to, że standardowe V8 rozwija 620 KM i 760 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednak dla bardziej wymagających klientów przewidziano możliwość ulepszenia osiągów z modułem N-Tronic i specjalnymi sportowymi katalizatorami. Wszystko to ma zaowocować wzrostem mocy do 704 KM i 882 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Novitec nie podał konkretów, jak modyfikacje w zakresie mocy przyczyniają się do poprawy osiągów. Standardowa Roma Spider jest w stanie rozpędzić się ze startu zatrzymanego do 100 km/h w 3,4 sekundy i osiągnąć prędkość maksymalną przekraczającą 320 km/h.
Autor: Tomasz Nowak
Zdjęcia: Materiały prasowe
No Comment