fbpx
Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

Abarth 500e został głównym bohaterem Milan Games Week & Cartoomics

Abarth 500e został głównym bohaterem Milan Games Week & Cartoomics

W dniach 24-26 listopada w Fiera Milano w Rho Abarth 500e był obecny podczas Milan Games Week & Cartoomics, czyli najważniejszego wydarzenia poświęconego grom wideo, e-sportowi, cyfrowej rozrywce, kulturze geeków, a także światu komiksów, wydawnictw i rozrywki. 

8348,05 dyrektor zarządzający Fiat & Abarth Italia wyraził entuzjazm z możliwości wzięcia udziału w tym wydarzeniu:

Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w Milan Games Week & Cartoomics – wydarzeniu, które pozwala nam nawiązać kontakt z ogromną społecznością entuzjastów gier wideo, e-sportu i gier. Abarth 500e, ze swoją w 100% elektryczną naturą, przemawia do jeszcze szerszej publiczności dzięki innowacyjności swojej elektrycznej architektury, ale jednocześnie zdecydowanie zachowuje swoje DNA i lekceważący styl, oferując wrażenia z jazdy równie ekscytujące, jak intensywna sesja gry. Ten związek między Milano Games Week i naszą marką odzwierciedla nieodłączne wartości obu: pasję, adrenalinę i skupienie się na otaczającej nas społeczności. Zapraszam wszystkich do śledzenia nas w cyfrowym świecie podczas Milano Games Week, ale przede wszystkim do odkrycia na żywo w sieci dealerskiej Abarth jakości i piękna 500e oraz do wzięcia go na jazdę próbną, która z pewnością sprawi, że zakochasz się w nim dzięki jego wyjątkowym właściwościom dynamicznym.

Na targach Abarth był obecny ze specjalnym stoiskiem, na którym został zaprezentowany model 500e, łączący osiągi, moc elektryczną, styl przy jednoczesnym wspieraniu idei zrównoważonego rozwoju. Dzięki swojej elektrycznej architekturze, w połączeniu z ulepszonym rozkładem masy, lepszym momentem obrotowym i szerszym rozstawem osi, Abarth 500e jest szybszy i bardziej ekscytujący zarówno w jeździe miejskiej, jak i pozamiejskiej, gwarantując imponujące osiągi.

Na stoisku Abartha znalazły się również cztery symulatory – odwiedzający mogli podjąć wyzwanie i doświadczyć ekscytującej jazdy na wirtualnych, słynnych torach wyścigowych. Również wewnątrz stoiska odwiedzający mogli obejrzeć ekscytujący finał Abarth Adrenaline Challenge lub zrobić sobie zdjęcia w budce fotograficznej. Ponadto z tej okazji marka Scorpion uruchomiła, począwszy od października, serię działań na swoich kanałach społecznościowych, aby zaangażować społeczność pasjonatów. Jednym z przykładów jest wyzwanie między tajemniczym kierowcą The Sting, ukrywającym się za kombinezonem i kaskiem marki Abarth, a Zespołem Skorpiona. Przez cały okres trwania konkursu społeczność Abartha otrzymywała wskazówki, aby odgadnąć, kto kryje się za kombinezonem.

Obecnie społeczność The Scorpionship – do której można dołączyć bezpłatnie za pośrednictwem strony internetowej abarth.com/scorpionship – liczy ponad 160 000 zarejestrowanych fanów i właścicieli. Na całym świecie istnieją 93 oficjalne kluby w 22. krajach i na czterech kontynentach. Dowodem pasji jest zdobycie Światowego Rekordu Guinnessa pod koniec 2020 roku, z okazji Abarth Digital Day, kiedy to ludzie Abartha zebrali się w sieci, tworząc największe na świecie cyfrowe zgromadzenie.

Autor: Tomasz Nowak

Zdjęcia: Materiały prasowe

Previous post
Oto Pagani Imola Roadster o mocy 850 KM. Powstanie tylko 8 sztuk
Next post
Fiat świętuje 40-lecie Pandy 4x4 specjalnym filmem oraz wystawieniem na sprzedaż Pandy 4x4 Heritage

No Comment

Leave a reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

*

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back
SHARE

Abarth 500e został głównym bohaterem Milan Games Week & Cartoomics