fbpx
Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

Grande Panda i Shaggy wspólnie świętują 30. urodziny hitu Boombastic

Grande Panda i Shaggy wspólnie świętują 30. urodziny hitu Boombastic

FIAT ponownie łączy siły z międzynarodową ikoną muzyki Shaggym, który trzy dekady temu nadał brzmienie przebojowi Boombastic. Z okazji 30-lecia tego hitu artysta przygotował nową, unowocześnioną wersję utworu oraz teledysk z udziałem modelu Fiat Grande Panda. Nowy singiel zatytułowany Boombastic (Fantastic) ukazał się na całym świecie 9 maja nakładem Universal Music.

Na bazie tego kultowego utworu FIAT stworzył również reklamę telewizyjną, która towarzyszy premierze nowej wersji Grande Pandy. Spot niesie pozytywne przesłanie: Life is Pandastic, oddając tym samym ducha pojazdu – rodzinnego, elastycznego i pełnego energii. Grande Panda to nie tylko hołd dla przeszłości marki, ale przede wszystkim fundament nowego rozdziału w jej historii – dostępny, praktyczny i odpowiadający na potrzeby współczesnych klientów.

Jak zaznaczył Olivier Francois, CEO FIAT-a i globalny CMO Stellantis: 

Świętując 30-lecie przeboju 'Boombastic’ FIAT uznał, że to idealny moment, by odświeżyć klasyka i uczynić go bardziej atrakcyjnym dla pokolenia Gen-X. Rezultatem jest 'Pandastic’, podnoszący na duchu przykład marketingu wyłamującego się ze schematów i znaczącego połączenia: globalny hit dla globalnego auta oraz kultowy soundtrack towarzyszący powrotowi ikonicznych kształtów klasyka z lat 80. Osobiście dziękuję Shaggymu za jego nieustające zaangażowanie i współpracę z naszą marką przez ostatnie lata.

Shaggy dodał kilka słów od siebie: 

Współpraca z FIATem przy okazji 30-lecia 'Boombastic’ to ekscytujące partnerstwo. Tak jak utwór, FIAT ma w sobie dziedzictwo śmiałego stylu i niezapomnianego wpływu. Razem świętujemy ten jubileusz z tą samą energią i kreatywnością, które uczyniły 'Boombastic’ światowym hitem.

Grande Panda czerpie z estetyki lat 80., łącząc retro-futurystyczny design z nowoczesnymi rozwiązaniami. To odpowiedź marki na potrzeby osób szukających ekologicznych i stylowych aut, które pasują do miejskiego stylu życia. Dzięki przystępnej cenie i przemyślanej konstrukcji, model ten ma być krokiem ku bardziej zrównoważonej i inkluzywnej mobilności.

Nowy Fiat Grande Panda to nie tylko wygląd – to również funkcjonalność dostosowana do codziennych wyzwań. Przy długości 3,99 m i wysokości 1,57 m oferuje imponującą przestronność wewnętrzną. Samochód wyposażono w automatyczną przekładnię dwusprzęgłową, która gwarantuje płynną jazdę oraz ekologiczne detale, jak deska rozdzielcza inspirowana bambusem.

Estetyka Grande Pandy wyróżnia się także detalami, takimi jak pikselowy motyw na przednim pasie, który nawiązuje do architektury słynnego budynku Lingotto. Nowością jest również spiralny przewód do ładowania.

Reklamę promująca Grande Pandę zrealizowana przez Movie Magic w reżyserii Josepha Kahna, cechuje się radosnym rytmem i pełną kolorów scenerią. Pokazuje nowy model jako idealne auto miejskie, reprezentujące nie tylko włoski design, ale także wartości dostępności, kompaktowości i zrównoważonego rozwoju.

Autor: Tomasz Nowak

Zdjęcia: Materiały prasowe

Previous post
Jasmine Paolini nową ambasadorką marki Alfa Romeo
Next post
Legenda odradza się w Palermo: Trofeo Lancia Cup rozświetla Rajd Targa Florio

No Comment

Leave a reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back
SHARE

Grande Panda i Shaggy wspólnie świętują 30. urodziny hitu Boombastic