fbpx
Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

Oto 5 ciekawostek o programie Ad Personam

Oto 5 ciekawostek o programie Ad Personam

Automobili Lamborghini zdradziło kilka ciekawostek na temat programu personalizacji Ad Personam, którego celem jest umożliwienie klientom dostosowania pojazdu do własnych potrzeb oraz wyrażenia swojej osobowości.

Ad Personam to unikalny program personalizacji, który nadaje kształt każdemu pragnieniu poprzez wybór nieskończonych kombinacji: od kolorów do materiałów, od logo siedzenia szytego ręcznie, a nie drukowanego, do inicjałów wyszywanych we wnętrzu, jak również spełnianie próśb o odtworzenie koloru na próbce, zawsze z poszanowaniem wysokich standardów jakości.

Program jest koordynowany przez zespół specjalistów, którzy towarzyszą klientowi na każdym etapie procesu personalizacji. Ad Personam kryje w sobie kilka ciekawostek, które nie są jeszcze w pełni znane lub nie zostały ujawnione. Oto pięć faktów, o których być może jeszcze nie wiesz:

1. Lider w branży motoryzacyjnej w opracowywaniu unikalnych kolorów: 348

Dzięki programowi Ad Personam, Automobili Lamborghini jest rekordzistą na rynku motoryzacyjnym pod względem różnorodności odcieni i palet kolorystycznych, oferując w sumie 348 unikalnych kolorów Ad Personam, z których każdy różni się od pozostałych. Najbardziej wymagającymi klientami Lamborghini są Amerykanie z 20% zamówień na niestandardowe kolory, a następnie klienci z regionu Azji i Pacyfiku oraz EMEA.

2. Ostatnia granica koloru: lakier z diamentowym pyłem

Najnowszą innowacją w kolorystyce zewnętrznej jest zastosowanie nowej, przezroczystej farby zawierającej mikrokryształy w postaci pyłu diamentowego. Dzięki unikalnej technice obróbki, łączącej rzemiosło artystyczne i technologię, karoseria staje się w ten sposób opalizująca, zmieniając kolor w zależności od refleksów światła i czyniąc z samochodu Lamborghini prawdziwy klejnot.

3. Najbardziej ekstrawaganckie życzenie dotyczące wnętrza: haftowane dzieła sztuki.

Od personalizacji do stworzenia prawdziwych dzieł sztuki we wnętrzu Lamborghini jest już tylko krótki krok. Jest to możliwe dzięki umiejętnościom działu tapicerskiego, który we współpracy z zespołem Ad Personam ocenia i analizuje życzenia dotyczące dekoracji i haftów, począwszy od logo siedzeń wyszywanego ręcznie, a nie wytłaczanego na gorąco, aż po inicjały wyszywane we wnętrzu.

4. Najpopularniejsze kolory Ad Personam w Ameryce, Azji i Pacyfiku oraz regionie EMEA

Wybór koloru jest również związany z różnymi narodowościami oraz wymiarami społecznymi i kulturowymi, w których żyją klienci Lamborghini. W regionie Azji i Pacyfiku zdecydowanie najpopularniejszym kolorem Ad Personam jest Rosso Efesto (czerwony, w regionie EMEA jest to Verde Alceo (zielony), podczas gdy w Ameryce Blu Cepheus (błękitny) jest ulubionym kolorem.

5. Badania z zakresu psychologii koloru pozwoliły na wyodrębnienie pięciu rodzin 

Najnowszym obszarem działania programu Ad Personam jest identyfikacja rodzin kolorów. Projekt ten został opracowany przez zespół Ad Personam z zastosowaniem podejścia naukowego, dzięki wkładowi badań przeprowadzonych przez ekspertów w dziedzinie neuromarketingu i psychologii kolorów, wraz z Lamborghini Centro Stile. W ramach tego wspólnego projektu zidentyfikowano profile klientów Lamborghini, podzielonych na pięć różnych grup. Każda grupa jest utożsamiana z różnymi środowiskami kulturowymi, gustami, osobowościami i postawami poszczególnych rodzin.  

Autor: Tomasz Nowak

Zdjęcia: Materiały prasowe

Previous post
Firma Lanzante zmodyfikuje Zondę Revolucion pod homologację drogową
Next post
David Beckham globalnym ambasadorem Maserati

No Comment

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

*

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back
SHARE

Oto 5 ciekawostek o programie Ad Personam