Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

W samej Brazylii Fiat sprzedał ponad 100 000 egzemplarzy Pulse’a

W samej Brazylii Fiat sprzedał ponad 100 000 egzemplarzy Pulse’a

Fiat Pulse okazał się prawdziwym sukcesem sprzedażowym na rynku brazylijskim. Od wprowadzenia pojazdu w 2021 roku sprzedano 100 000 egzemplarzy. Aby uczcić sukces spółka zależna wprowadziła na rynek nową wersję S-Design.

Wariant ten oparty jest na średniej wersji wyposażeniowej i wzbogacony o detale estetyczne linii Fiat S-Design, z ciemnymi logo, 16-calowymi felgami aluminiowymi pomalowanymi na czarno, a także relingami dachowymi oraz nowymi akcesoriami wewnętrznymi. Stadndardem jest 10,1-calowy ekran dotykowy systemu multimedialnego z wbudowaną nawigacją, bezprzewodową ładowarką, kamerą cofania, czujnikami parkowania oraz system Keyless Entry and Go.

Fiat Pulse S-Design na rynek brazylijski dostępny jest z jednostką Firefly 1.3 o mocy 99 KM i 5-biegową przekładnią automatyczną CVT lub nową jednostką Firefly 1.0 turbo. Ten drugi rozwija 120 KM i również korzysta z takiej samej przekładni. Najmocniejszy w gamie jest Abarth 1.3 turbo o mocy 180 KM i korzysta z automatyczną przekładnią.

Autor: Tomasz Nowak

Zdjęcia: Materiały prasowe

Previous post
Tak prezentuje się limuzyna w postaci…Alfy Romeo Stelvio
Next post
Alfa Romeo Milano w zwiastunie. Debiut 10 kwietnia 2024 roku

No Comment

Leave a reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

*

Ta strona używa Akismet do redukcji spamu. Dowiedz się, w jaki sposób przetwarzane są dane Twoich komentarzy.

Back
SHARE

W samej Brazylii Fiat sprzedał ponad 100 000 egzemplarzy Pulse’a