Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

Wzrost produkcji Ferrari w 2016 roku

Wzrost produkcji Ferrari w 2016 roku

Sukces według słownika PWN to „zdobycie sławy, majątku, jakieś pozycji”. Jest też druga definicja która mówi, że jest to „pomyślny wynik jakiegoś przedsięwzięcia, osiągnięcie zamierzonego celu”. W odniesieniu do Ferrari sukces to połączenie obu definicji.

Najbardziej miarodajnym sposobem określenia sukcesu włoskiej marki jest jej wynik sprzedaży w 2016 roku. A tu jest się czym pochwalić.

Ferrari w 2016 roku osiągnęło wzrost produkcji o 4,6% w porównaniu z 2015 rokiem. Łącznie wyprodukowano 8014 samochodów. To o ponad 300 sztuk więcej niż rok wcześniej. To także wzrost o ponad 1000 sztuk w porównaniu z 2013 rokiem. Duży udział w dobrych wynikach sprzedaży marki miały 2 nowo wprowadzone modele: 488 GTB/Spider oraz GTC4 Lusso.

Czy rok 2017 będzie dla włoskiej marki równie udany jak ten miniony? Na razie trudno wyrokować. Ostatnie wyniki sprzedaży potwierdzają słuszną strategię zarządu. Pozostaje mieć nadzieje, że Ferrari nie spocznie na laurach i dalej będzie się piąć w górę w sprzedaży. Sukces Ferrari to w dużej mierze sukces całego koncernu i dobry prognostyk dla włoskiej motoryzacji.

Tekst: Paweł Oblizajek

Zdjęcia: Ferrari Press

Poprzedni wpis
Mateusz Przystał – Ciąg dalszy nastąpił  
Następny wpis
W świecie najdroższych włoskich garniturów

Brak komentarzy

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

*

Back
Udostępnij

Wzrost produkcji Ferrari w 2016 roku