fbpx
Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

„40 years of success” to seria filmów, która ma uczcić 40-lecie Pandy

„40 years of success” to seria filmów, która ma uczcić 40-lecie Pandy

Fiat opublikował dwa filmy z nowej serii „40 years of success”. W pierwszym z nich widzowie mogli dowiedzieć się nieco więcej na temat wykorzystywanych przez wszystkie trzy generacje Pandy. Kolejny z nich skupia się na designie.

Fiat Panda zadebiutował w 1980 roku podczas targów motoryzacyjnych w Genewie. Auto szybko osiągnęło międzynarodowy sukces. W zaledwie 2 miesiące od premiery złożono ponad 70 000 zamówień. Na przestrzeni całego cyklu produkcyjnego pierwszej generacji tego modelu z fabryk wyjechało 4 491 000 egzemplarzy.

W ostatnim filmie o designie tych modeli opowiedział Klaus Busse, dyrektor działu projektowania w FCA na region EMEA:

W chwili swojej premiery w 1980 roku, Fiat Panda został nazwany „magicznym pudełkiem” pełnym oryginalnych, genialnych i zaskakujących rozwiązań. anda jest stworzona, aby w pełni się nią cieszyć, a nie tylko ją podziwiać. Jest to typowy designerski przedmiot, ceniony zarówno za funkcjonalność, jak i styl. I właśnie z tego powodu zdobył serca wszystkich.

Fiat Panda ma wielu swoich zwolenników, dowodem czego są zloty organizowane w miejscowości Pandino. W edycji 2018 w zlocie wzięło udział ponad 360 egzemplarzy. Co ciekawe, ten sam model może pochwalić się dobrymi wynikami w rankingu niezawodności What Car?.

Autor: Tomasz Nowak

Zdjęcia: Materiały prasowe

Poprzedni wpis
Scuderia Ferrari: ciężkie do zaakceptowania wyniki w GP Węgier
Następny wpis
Frank Stephenson wspomina, jak zaprojektował Maserati MC12

Brak komentarzy

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

*

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back
Udostępnij

„40 years of success” to seria filmów, która ma uczcić 40-lecie Pandy