W rzymskim audytorium Parco della Musica Ennio Morricone odbył się włoski festiwal eventów i komunikacji – BEST EVENT AWARDS 2024. Bohaterowie wydarzenia, Alfa Romeo i Next Group, zostali zaproszeni na scenę, aby odebrać dwie nagrody.
Pierwszą z nich – złoto za zdominowanie kategorii Interated Event – przyznano za sekwencję wydarzeń związanych międzynarodową premierą Alfy Romeo Junior, wraz z którą włoska marka powróciła do segmentu subkompaktów. Produkowane w tyskiej fabryce auto wzbudziło ogrom kontrowersji ze względu na zmianę nazwy – pojazd pierwotnie ochrzczono nazwą Milano. Nie spodobało się to przedstawicielom włoskiego rządu, którzy sugerowali, że nawiązywanie do Mediolanu może wprowadzać potencjalnych klientów w błąd co do miejsca produkcji auta.
Drugą nagrodę przyznano za zdobycie drugiego miejsca w kategorii wprowadzenie produktu na rynek. Doceniono tym samym skrupulatną i pełną pasji pracę, dzięki której Alfa Romeo i Next Group fizycznie i wirtualnie wprowadziły na rynek nowy subkompaktowy samochód sportowy. Począwszy od spektakularnej globalnej premiery w ACI Milano, przez momenty związane ze stylem życia w międzynarodowej stolicy mody, designu i sztuki, po dynamiczny debiut na torze podczas międzynarodowego wydarzenia w Balocco.
Alfa Romeo Junior doceniło także jury Car of the Year. Samochód dotarł do finałowej fazy konkursu jako jeden spośród siedmiu modeli. Zwycięzcę poznamy 10 stycznia 2025 roku.
Autor: Tomasz Nowak
Zdjęcia: Materiały prasowe
No Comment