fbpx
Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

Genialny ruch marketingowy Alfy Romeo – Włosi zasponsorowali Bimmerfest 2019

Genialny ruch marketingowy Alfy Romeo – Włosi zasponsorowali Bimmerfest 2019

Alfa Romeo przekonana o tym, jak bardzo dobre produkty oferuje, zdecydowała się na zasponsorowanie Bimmerfest 2019, czyli największego „prywatnego” zlotu fanów BMW. Osoby uczestniczące w tym wydarzeniu miały okazję przejechać się Giulią Quadrifoglio i Stelvio Quadrifoglio.

Bawarczycy reklamują się hasłem „Radość z jazdy”. Jednak wiele wskazuje na to, że bardziej pasuje ono do Alfy Romeo. Tak przynajmniej wynika z licznych opinii właścicieli BMW, którzy podczas Bimmerfest 2019 przejechali się najmocniejszymi wariantami Giulii i Stelvio:

  • Porównałem Stelvio Quadrifoglio do mojego Porsche Cayenne S i Alfa kompletnie miażdży.
  • Pierwsze, na co zwróciłem uwagę, to dźwięk. Brzmi niesamowicie, szczególnie w trybie Race wydaje z siebie gardłowe dźwięki, prowokując do mocniejszego wciskania pedału gazu. Od 6 miesięcy mam w leasingu swoje ostatnie BMW i trochę żałuję, że nie zdecydowałem się na Alfę. To piękny samochód. Wiecie, życie jest krótkie, powinienem był się przejechać Stelvio. Może następnym razem udam się do salonu włoskiej marki. (Stelvio Q)
  • Kompletnie nie potrafiłem zrozumieć obecności Alfy Romeo na Bimmerfeście – zastanawiałem, się czemu mieliby sponsorować to wydarzenie, nie byłem w stanie tego pojąć. Ale w końcu przejechałem się ich samochodem i prowadził się wybitnie dobrze. Wtedy zrozumiałem sens tych działań – są tak pewni swoich aut. (Stelvio Q)
  • To szybki i dobrze spasowany samochód. Gdy pierwszy raz pojechałem w slalomie, byłem zaskoczony przyczepnością i dużą mocą – to od razu wywołało uśmiech na mojej twarzy. Pozycja za kierownicą jest bardzo zorientowana na kierowcę. Fotele dobrze okalają ciało i są przytulne. (Giulia Q)
  • Mogłem skręcić kierownicę i od razu wiedziałem, co mogę z tym autem zrobić, to dało mi dużo pewności siebie. To najprawdopodobniej najlepiej prowadzący się SUV, jakim kiedykolwiek jeździłem. (Stelvio Q)

Bimmerfest 2019 miał miejsce w weekend, 25-26 maja 2019 roku, na torze Auto Club Speedway w kalifornijskiej Fontanie. Podczas dwóch dni na jazdy próbne najmocniejszymi wariantami Alfy Romeo zapisało się ponad 300 osób spośród blisko 5000 właścicieli BMW obecnych na tym wydarzeniu. Producent był przekonany o sukcesie i rzeczywiście nie zawiódł się. Fani BMW pokochali włoskie samochody. Bardzo odważna decyzja opłaciła się.

Autor: Tomasz Nowak

Zdjęcia: Kadr z YouTube’a

Poprzedni wpis
Ferrari SF90 Stradale ma kosztować nawet 1,3 mln euro
Następny wpis
Vettel zawiedziony po rundzie na kanadyjskim torze

Brak komentarzy

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back
Udostępnij

Genialny ruch marketingowy Alfy Romeo – Włosi zasponsorowali Bimmerfest 2019