Zespół Lancii i dyrektor generalny marki odbyli pierwsze spotkanie z oddanymi inwestorami z Hiszpanii, aby rozpocząć powrót marki do Europy, wprowadzając na rynek nową Lancię Ypsilon. Wcześniej podobne spotkania odbyli w Belgii, Luksemburgu i Holandii. Pierwszy samochód w nowej erze uosabia proces internacjonalizacji marki, który postępuje zgodnie z solidną i ambitną strategią. Lancia wkracza do Europy z siecią ponad 70. nowych dealerów w takiej samej liczbie głównych miast.
Luca Napolitano – dyrektor generalny marki Lancia – powiedział:
Robimy duże postępy na drodze do powrotu Lancii do Europy, aby stać się pożądaną, szanowaną i wiarygodną marką na europejskim rynku premium. Spotkanie z zaangażowanymi inwestorami z Hiszpanii było okazją do podzielenia się 10-letnim planem strategicznym marki i zamiarami powrotu Lancii do tego kraju. Po Hiszpanii Lancia powróci do Francji, a następnie do Niemiec w 2025 roku. Jesteśmy gotowi!
Kluczową rolę w procesie internacjonalizacji marki Lancia odgrywa wydajny i innowacyjny nowy model dystrybucji, z 50% udziałem sprzedaży online i wybraną liczbą sprzedawców detalicznych z jasną misją: bezkompromisowa jakość i nowe salony zaprojektowane dla europejskiej klienteli poszukującej ponadczasowej elegancji, włoskiego ducha i innowacji, wraz z wygodnym i przyjemnym doświadczeniem w samochodzie.
Równie istotna jest rola odnowionych sił sprzedaży Lancii, będąca wynikiem procesu selekcji i szkolenia z czterema głównymi wartościami: dbałością o szczegóły, umiejętnością przewidywania potrzeb klienta, najwyższej jakości usługami oferowanymi podczas całej podróży klienta i stałą uwagą na opinie klientów. Wszystko to ma na celu uczynienie roli sprzedawcy dealerskiego jeszcze bardziej centralną, jako pierwszego kontaktu z klientem końcowym. Kolejnym celem jest zagwarantowanie wysokiej jakości i wciągających doświadczeń zakupowych, zarówno online, jak i offline.
Autor: Tomasz Nowak
Zdjęcia: Materiały prasowe
No Comment