fbpx
Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

Nowy Fiat 500 partnerem kobiecej akcji społecznej „More is More”

Nowy Fiat 500 partnerem kobiecej akcji społecznej „More is More”

W pełni elektryczny Fiat 500 został partnerem akcji „More is More. Życiowe maksymalistki 45+” – projektu mającego na celu podkreślić siłę i wyjątkowość dojrzałych kobiet. Autorkami akcji są Barbara Pokora i Patrycja Toczyńska. 

Najnowsza edycja stanowi kontynuację trzech poprzednich projektów, które odbiły się szerokim echem w przestrzeni publicznej, niosąc przesłanie dotyczące akceptacji kobiecej naturalności i zmienności, przy jednoczesnym odrzuceniu stereotypów na temat mężczyzn. Więcej na temat współpracy opowiedziała Barbara Pokora:

Nowy Fiat 500 będzie nam towarzyszył w podróżach do naszych bohaterek, podczas których będziemy nagrywać materiały wideo pokazujące, jak nasze ambasadorki dochodziły do tego, kim są dzisiaj. Projekt „More is More” jest od kobiet dla kobiet, dlatego zdecydowałyśmy się wybrać w tę podróż najbardziej kobiecym samochodem.

Barbara i Patrycja chcą pokazać, że w dojrzałym wieku można pełnymi garściami czerpać z życia, realizując swoje pasje i zarażając radością innych. Do akcji zostały zaproszone m.in.: Katarzyna Bonda, Grażyna Plebanek, Jola Lewicka, Marta Kucińska, Jaga Hupało, Asia Dyrkacz, Monika Tomaszewska, Ewa Wajnert Machula i Monika Szmidt. Wiele z nich w późniejszym wieku rozpoczęły karierę, przechodząc fizyczną i psychiczną metamorfozę. 

Sam Fiat idealnie wpisuje się w projekt, choćby przez pryzmat tego, że już dawno przekroczył magiczną barierę 45 lat. Z kolei jego najnowsze wcielenie łączy tradycyjny design z najnowocześniejszym rozwiązaniami technologicznymi. 

Autor: Tomasz Nowak

Zdjęcia: Materiały prasowe

 

Previous post
MC20 w wersji kabriolet ma się nazywać Cielo
Next post
Charles Leclerc rozbił bolid F1 Nikiego Laudy podczas Monaco Historic GP

No Comment

Leave a reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

*

Ta strona używa Akismet do redukcji spamu. Dowiedz się, w jaki sposób przetwarzane są dane Twoich komentarzy.

Back
SHARE

Nowy Fiat 500 partnerem kobiecej akcji społecznej „More is More”