fbpx
Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

ORLEN i Robert Kubica kontynuują współpracę z Alfa Romeo Racing

ORLEN i Robert Kubica kontynuują współpracę z Alfa Romeo Racing

Alfa Romeo Racing i PKN ORLEN przedłużają współpracę. W rolę kierowcy rezerwowego po raz kolejny wcieli się Robert Kubica, który w razie niespodziewanych okoliczności – oraz w podczas sesji treningowych – będzie zastępować kierowców etatowych, czyli Valtteriego Bottasa i Guanyu’a Zhou

ORLEN jest partnerem Alfa Romeo Racing od 2020 roku – bolidy Formuły 1 zdobi charakterystyczne logo z orłem. W ramach współpracy, premiera bolidu na sezon 2021 – C41 – miała miejsce na scenie Teatru Narodowego w Warszawie. Zawodnicy Alfa Romeo Racing ORLEN byli kluczowym elementem programu realizowanego przez ORLEN w Polsce i innych krajach, w których są obecne stacje paliw należące do koncernu.

Program ten, jak również obecność bohatera narodowego Roberta Kubicy, który powraca w roli kierowcy rezerwowego zespołu, ma się przyczyniać do wzrostu zainteresowania kibiców. Aby wzmocnić te pozytywne emocje, zespół i ORLEN planują jeszcze bardziej ekscytujące działania dla swoich kibiców, które będą realizowane przez cały okres trwania współpracy.

Nowy regulamin zrównoważy układ sił w walce o mistrzowskie pozycje, a zespół jest przekonany, że wczesna decyzja o skupieniu całej energii i koncentracji na rozwoju w nowym sezonie zaprocentuje, wznosząc partnerstwo na nowe wyżyny wraz z poprawą wyników na torze. To ekscytujący czas dla zespołu i marki ORLEN na wspólne ściganie. Orzeł wzbił się w niebo w 2020 roku, ale teraz jest gotowy wzbić się jeszcze wyżej – podsumowano w oficjalnej wiadomości prasowej.

Więcej o współpracy opowiedział Frédéric Vasseur, dyrektor zespołu Alfa Romeo Racing ORLEN

Cieszymy się, że możemy przedłużyć udaną współpracę z PKN ORLEN już trzeci rok. ORLEN to marka natychmiast rozpoznawalna na ogromnym i rozwijającym się rynku, która okazała się lojalnym wsparciem dla zespołu. Jej obecność podkreśla i wzmacnia naszą determinację, aby być jednym z najbardziej atrakcyjnych zespołów w sporcie dla globalnych marek. Co najważniejsze, łączy nas zobowiązanie do ciągłego doskonalenia się – zarówno na torze, jak i w biznesie, i jesteśmy zdeterminowani, aby wspólnie się rozwijać. Ich kampania była najwyższej klasy docierając do fanów w całej Europie i poszerzając dostęp do zespołu i świata Formuły 1, a my nie możemy się doczekać, aby odsłonić kolejne etapy tego programu.

Głos zabrał również Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN ORLEN

Działamy globalnie, dlatego musimy być aktywni we wszystkich obszarach, także planując inicjatywy marketingowe i sponsoringowe. Zawody na torze F1 transmitowane są przez 99 telebimów, a łączna widownia według badań przeprowadzonych przez studio Nielsen, sięga nawet 400 mln widzów. Ekwiwalent medialny dla marki ORLEN tylko z tytułu transmisji telewizyjnej do listopada 2021 roku wyniósł ponad 550 mln zł. Dlatego zaangażowanie we współpracę z Robertem Kubicą i zespołem Alfa Romeo Racing ORLEN jest dla nas strategiczną inwestycją. Jako firma o międzynarodowym zasięgu z sukcesem zbudowaliśmy wspólną platformę do prowadzenia działań marketingowych na wielu rynkach, na których prowadzimy naszą działalność. To się opłaciło, Grupa ORLEN odnotowała w trzecim kwartale 2021 roku zysk netto w wysokości 2,9 mld zł oraz zwiększyła udziały rynkowe na Słowacji i w Czechach.

Autor: Tomasz Nowak

Zdjęcia: Materiały prasowe

 

Previous post
Grecale ma korzystać z 300-konnego układu hybrydowego z 2-litrowym silnikiem
Next post
Ferrari 340 Mexico powstało w jednym celu – by wygrać 1952 Carrera Panamericana

No Comment

Leave a reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back
SHARE

ORLEN i Robert Kubica kontynuują współpracę z Alfa Romeo Racing