fbpx
Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

Tak wygląda bazowy wariant Grande Pandy – Pop

Tak wygląda bazowy wariant Grande Pandy – Pop

Najtańsza wersja Fiata Grande Pandy prezentuje się niczym reinkarnacja oryginału z lat 80. W wariancie Pop z 1,2-litrowym silnikiem MHEV T3 rozwija moc 100 KM, ma napęd na przednią oś, a jego cena startuje z pułapu 79 900 zł. Wykorzystanie technologii mild hybrid gwarantuje emisję CO2 123 g/km i 5,4 l/100 km zużycia paliwa w cyklu mieszanym według standardu WLTP. 

Na rodzimym włoskim rynku za tak samo wyposażony pojazd zapłacimy 18 900 euro, co stanowi równowartość około 79 650 zł. Wyposażenie standardowe obejmuje 16-calowe felgi stalowe, aktywny system utrzymania pasa ruchu, asystenta jazdy na wzniesieniu, autonomiczny system awaryjnego hamowania z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów, czujnik zmierzchu, elektryczny hamulec postojowy, funkcję dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera z przodu, ISOFIX na tylnych siedzeniach, informacje o ograniczeniach prędkości, moduł telematyczny, poduszki powietrzne przednie boczne, pasażera z przodu, przednie i tylne kurtynowe poduszki powietrzne, tylne czujniki parkowania, systemy: ESP, monitorowania ciśnienia w oponach, wykrywania zmęczenia kierowcy. 

Z zakresu komfortu Grande Panda Pop oferuje elektryczne przednie szyby, gniazdo 12V, kierownicę z tworzywa, klimatyzację manualną, składany kluczyk, port USB C dla pierwszego rzędu siedzeń, półkę w przestrzeni bagażowej, 2 głośniki z przodu, uchwyt na smartfona, usługi łączności oraz 10-calowy wyświetlacz zegarów i komputera pokładowego.

Różnicą między Grande Panda Pop a pozostałymi wariantami wyposażenia jest brak świateł LED, dzięki czemu pojazd wygląda bardziej jak oryginalna Panda z lat 80. We wnętrzu w oczy rzuca się plastikowa osłona, która wypełnia przestrzeń przeznaczoną w bogatszych wariantach na ekran systemu multimedialnego. Na niej zamocowano uchwyt przeznaczony dla smartfonów. 

Bogatsza wersja Icon kosztuje od 85 900 zł i oferuje m.in. stylizowane kołpaki, 3 zagłówki tylne, klamki zewnętrzne lakierowane w kolorze czarnym, osłony lusterek również w tym samym odcieniu, tylny spojler, tempomat, przełącznik E-Toggle, światła w technologii LED, system multimedialny Uconnect z ekranem o przekątnej 10,25 cala z funkcją Screen mirroring.

Autor: Tomasz Nowak

Zdjęcia: Materiały prasowe

Previous post
Nie będzie bezpośredniego następcy Giulietty
Next post
Nowy Fiat Grande Panda już doceniony

No Comment

Leave a reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back
SHARE

Tak wygląda bazowy wariant Grande Pandy – Pop