fbpx
Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

Zuza Krajewska i Oskar Zięta promują Alfę Romeo

Zuza Krajewska i Oskar Zięta promują Alfę Romeo

Polskie przedstawicielstwo Alfy Romeo postanowiło stworzyć pierwszą lokalną kampanię wizerunkową zapraszając do współpracy dwie wyjątkowe osobistości – Zuzę Krajewską i Oskara Ziętę. Wszystko w myśl zasady, że skoro „osoby tworzące tę markę postrzegają siebie jako artystów, to najlepiej ich zrozumieją inni artyści”.

Wśród bohaterów kampanii Powered by emotions jest Zuza Krajewska, czyli jedna z czołowych polskich fotografek i autorka wielu projektów – zarówno artystycznych, jak i modowych. Specjalizuje się w fotografii portretowej. Wyróżnia się charakterystycznym i rozpoznawalnym stylem, a obok jej dzieł trudno przejść obojętnie. Z kolei Oskar Zięta jest projektantem. Opracował przełomową metodę obróbki metalu FiDU, którą wykorzystał do stworzenia mebli przyszłości wykonanych z wytrzymałych przedmiotów z blachy wypełnionej powietrzem. Pomimo osiągnięcia rozgłosu nie ma zamiaru spocząć na laurach – jego celem jest wykorzystanie FiDU na znacznie większą skalę. 

O powodach, dla których Alfa Romeo zwróciła uwagę na tę dwójkę, opowiedziała Karolina Bryłka, Alfa Romeo Marketing Manager:

Do kampanii „Powered by emotions” poszukiwaliśmy bohaterów, dla których każdy nowy projekt jest początkiem nowej przygody. Osób pełnych pasji, nietuzinkowych, innowacyjnych. Utalentowanych i wyjątkowych, którzy tak jak Alfa Romeo wytyczają nowe drogi i wyróżniają się na tle ogółu. Zależało nam, żeby w ich DNA były siła i twórczość, a do działania napędzały ich emocje, pasja oraz dążenie do doskonałości – tak samo, jak inżynierów oraz projektantów Alfy Romeo. Dlatego wybraliśmy bohaterów, których prace zachwycają, czasem onieśmielają, ale obok których na pewno nie można przejść obojętnie. Tak jak nie można być obojętnym wobec Alfy Romeo. Właśnie to wszystko sprawiło, że uznaliśmy, iż nie kto inny, tylko tych dwoje artystów najlepiej wyraża esencję marki Alfa Romeo, na którą składają się: pasja, zaangażowanie i bezkompromisowe dążenie do doskonałości. A rezultatem naszego spotkania są dwa filmy, w których Zuza Krajewska i Oskar Zięta, opowiadając o swoim podejściu do pracy, pozwalają jednocześnie odczuć, co ich łączy z twórcami Alfy Romeo Giulii i Stelvio.

Oskar Zięta zdecydował zaangażować się w promocję jako prawdziwy fan czterech kółek:

Dla miłośnika motoryzacji, za jakiego się uważam, marka Alfa Romeo jest bardzo ważnym symbolem. Jej legenda, ponadczasowy design i kultowe modele miały ogromny wpływ na historię motoryzacji. Sam osobiście poluję na Alfę Romeo GTV 2000 z 1975 roku, czyli najlepszego rocznika.

Jest wiele elementów, za sprawą których polski projektant utożsamia się z włoską marką:

Mimo, że Alfa Romeo jest częścią wielkiego koncernu, kierujemy się podobną filozofią – czujemy potrzebę dynamicznego rozwijania się, dopasowywania produktów do potrzeb szybko zmieniającego się świata. Podobnie, jak w przypadku wielkich koncernów motoryzacyjnych zarówno nasza firma, jak i nasze produkty oceniane są w kontekście wysokich technologii, innowacyjności oraz nowych materiałów. Z myślą o środowisku naturalnym kierujemy się wyborem ekologicznych rozwiązań, kultywując ideologię „circular economy”.

Nie inaczej jest w przypadku Zuzy Krajewskiej:

Punkty wspólne między mną a Alfą? Może to, że staram się nie zawodzić i dbam o każdy detal w tym, co robię. I jestem samicą Alfa.

Bohaterką pierwszego filmu jest Zuza Krajewska opowiadająca o tym, jak wielką rolę odgrywają u niej prawdziwe emocje:

Kiedy patrzę na ludzi zawsze szukam czegoś, co jest mocne, co ma jakiś power. Obraz, który mnie nie porusza, mnie nie interesuje.

Zdaniem producenta, takie samo podejście doprowadziło do powstania Giulii Veloce. Zaś w drugim filmie widzowie mogą zobaczyć pochłoniętego pracą Oskara, któremu towarzyszy Alfa Romeo Stelvio:

Jeżeli zrobisz coś oryginalnego, to nigdy nie będziesz podrabiał. To jest jak narkotyk, coś w organizmie się uwalnia i dodatkowo motywuje do tego, żeby to dalej robić.

Co sądzicie o kampanii Alfy Romeo?

Autor: Tomasz Nowak

Zdjęcia: Materiały prasowe

Poprzedni wpis
FCA podsumowało czerwcowe wyniki sprzedaży na rynku europejskim
Następny wpis
Jan Monchaux został nowym dyrektorem technicznym Alfa Romeo Racing

Brak komentarzy

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back
Udostępnij

Zuza Krajewska i Oskar Zięta promują Alfę Romeo