fbpx
Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

Druga edycja konkursu IVECO Service Challenge

Druga edycja konkursu IVECO Service Challenge

Program Track Station oraz obsługa IVECO Challenge mają na celu zagwarantowanie klientom wysokiej jakości obsługi, zapewnienie wykwalifikowanego personelu oraz dostęp do najlepszych jakościowo narzędzi. By docenić starania autoryzowanych serwisów, powstał konkurs IVECO Service Challenge, gdzie nagradzane są najlepsze zespoły serwisowe europejskich stacji IVECO.

W styczniu 2018 roku rozpoczęła się druga edycja konkursu. Była to też doskonała okazja do przyznania dodatkowych autoryzacji kolejnym serwisom marki. Aktualnie IVECO dysponuje już 250 mobilnymi warsztatami w Europie.

Pierwsza edycja zgromadziła 204 załogi, które walczyły o zaszczytny tytuł poprzez profesjonalne wspieranie floty ciężarówek IVECO w całej Europie. Z powyższego grona wybrano 13 finalistów, którzy udali się na 3-dniowy pobyt do Turynu, gdzie ogłoszono zwycięzcę. Pobyt obejmował wizyty w Centrum Obsługi Klienta IVECO, składzie części czy w zakładzie produkującym silniki. Aż 8 zespołów z Anglii, Niemiec, Włoch, Francji, Hiszpanii, Polski, Czech i Holandii wygrało tytuły w swoich krajach. Najważniejsze wyróżnienie przypadło włoskiemu zespołowi – Tentori Veicoli Industriali, który otrzymał nagrodę Best European Truck Station Award.

Druga edycja konkursu stawia przed rywalizującymi zespołami znacznie wyższe wymagania. Oprócz kryterium znanych z pierwszej edycji konkursu, takich jak wydajność zespołu, szybkość interwencji, dostępności części według zakładanego wskaźnika czy wiedzy technicznej, znajdują się także te dużo bardziej rygorystyczne punkty. Wśród nich wymieniony jest czas przyjazdu i naprawy w terminie 24 h, efektywność zarządzania kampaniami przypominającymi czy bardziej szczegółowa ocena kwalifikacji zdobytych przez zespół.

Konkurs IVECO oparty na wspomnianych programach to ogromna korzyść dla klientów. Włoska marka samochodów ciężarowych potwierdza w ten sposób dbałość o jakość obsługi i wręcz gwarantuje dostęp do wyspecjalizowanych usług, wysoce wydajnych zakładów, a także dobrze wyszkolonego personelu.

Tekst: Paweł Oblizajek

Zdjęcia: Iveco

Poprzedni wpis
Udany rok Pagani Automobili
Vespa Primavera
Następny wpis
Vespa świętuje 50-lecie modelu Primavera

Brak komentarzy

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back
Udostępnij

Druga edycja konkursu IVECO Service Challenge