fbpx
Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

FCA Heritage uruchamia kanały w mediach społecznościowych

FCA Heritage uruchamia kanały w mediach społecznościowych

Nowe profile FCA Heritage zadebiutowały w mediach społecznościowych w symbolicznym tygodniu, podczas którego obchodzony był Włoski Dzień Narodowy – Festa della Repubblica. Ma to potwierdzać związek między włoską kulturą, a departamentem zajmującym się promowaniem dziedzictwa motoryzacyjnego.

Podróże i włoska kultura to główne tematy, na których skupiać się będzie FCA Heritage w mediach społecznościowych, czego wyrazem były debiutancki filmik z podróży po takich miejscach, jak: wzgórza Piemontu, Emilia Romagna, Toskania i tor wyścigowy Balocco. Wystąpiły w nim: Alfa Romeo Giulietta Sprint zaprojektowana w latach 50. przez Franco Scaglione, Fiat S61, zwycięzca 1912 American Grand Prize, który został odrestaurowany przez specjalistów FCA Heritage, Lancia Aurelia B20, czyli pierwszy wariant coupe wyposażony w silnik V6, a także Abarth 2400 Coupe.

W krótkim czasie filmiki wyświetlono ponad 1,6 mln razy. FCA Heritage możecie śledzić na Facebooku, Instagramie i YouTubie

Autor: Tomasz Nowak

Zdjęcia: Materiały prasowe

Previous post
Runda na Hungaroringu już za nami
Next post
Ferrari 195 Inter odrestaurowane przez Ferrari Classiche

No Comment

Leave a reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

*

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back
SHARE

FCA Heritage uruchamia kanały w mediach społecznościowych