Na stoisku Alfy Romeo podczas targów motoryzacyjnych w Genewie zobaczymy takie „nowości”, jak m.in. zmodernizowaną na rok 2019 Giuliettę oraz najmocniejsze warianty Giulii i Stelvio, czyli Quadrifoglio w limitowanych edycjach Alfa Romeo Racing, nawiązujących do zespołu F1 współpracującego z Sauberem.
Jak dotąd w oficjalnych komunikatach nie zostały potwierdzone żadne nowe modele. Wciąż jednak można się łudzić, że Alfa Romeo szykuje jakieś niespodzianki dla odwiedzających genewską wystawę motoryzacyjną.
Modele Alfa Romeo Racing
Warianty Giulii Q i Stelvio Q – Alfa Romeo Racing – to hołd dla zespołu startującego w Formule 1. Oba auta swoim malowaniem nawiązują do bolidu Alfa Romeo Racing C38. Wewnątrz znalazły się kubełkowe fotele Sparco z czerwonymi szwami, wykonany z włókna węglowego drążek skrzyni biegów oraz wykończony skórą i alcantarą wieniec kierownicy. W przypadku Giuli Q standardem są połyskujące 19-calowe felgi aluminiowe (20-calowe dla Stelvio), czerwone zaciski ceramicznych hamulców oraz dach z włókna węglowego. Oba modele zyskały specjalnie zestrojony przez Alfę Romeo tytanowy wydech Akrapovica, dzięki któremu wzrosła moc, przy czym producent poskąpił dokładnych danych.
Alfa Romeo Giulietta
Wśród nowości Alfy Romeo jest Giulietta Executive i Veloce w specyfikacji na rok 2019. W przypadku tego pierwszego nadwozie demonstracyjnego egzemplarza wykończone zostało lakierem Visconti Green. Elementy we wnętrzu pokryto skórzaną tapicerką Chocolate. Akcentami są satynowe detale.
Giulietta Veloce napędzana jest 2-litrowym, 170-konnym silnikiem wysokoprężnym JTDM współpracującym wyłącznie z dwusprzęgłową przekładnią automatyczną o 6 przełożeniach. Dodatkowo wariant ten wyróżnia się większymi sportowymi zderzakami, wydajniejszymi hamulcami oraz 18-calowymi felgami z lekkich stopów. Wewnątrz zagościły materiałowe fotele z kontrastującymi zielonymi szwami.
Giulia Ti i Stelvio Ti
Dodatkowo na wystawie w Genewie odwiedzający stoisko Alfy Romeo będą mieli okazję podziwiać Stelvio Ti i Veloce Ti, które pod względem stylistycznym nawiązują do najmocniejszych wariantów Quadrifoglio. Oba modele napędza 280-konny turbodoładowany silnik o pojemności 2 litrów. Moment obrotowy w wysokości 400 Nm trafia na obie osie za pośrednictwem 8-biegowej przekładni automatycznej.
Autor: Tomasz Nowak
Zdjęcia: Materiały prasowe
No Comment