fbpx
Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

Lancia ruszyła z nową kampanią promującą Ypsilona: „Arcydzieło w ruchu”

Lancia ruszyła z nową kampanią promującą Ypsilona: „Arcydzieło w ruchu”

Od 2 czerwca na rynku włoskim rozpocznie się dedykowana kampania komunikacyjna, opowiadająca historię nowej Lancii Ypsilon w kategoriach ponadczasowego designu, innowacji i elegancji.

Kampania, której akcja rozgrywa się w mieście o surowej architekturze, przedstawia nową Lancię Ypsilon jako arcydzieło w ruchu. W tym kontekście aktorzy w reklamie występują w kultowych dziełach z historii sztuki, „przechodząc między zwolnionym tempem a specjalnym oświetleniem, aby stworzyć idealny wybieg dla nowej Lancii Ypsilon, czyniąc z niej prawdziwe arcydzieło w ruchu” – tak przynajmniej ujął to producent w oficjalnym komunikacie. Na temat nowej kampanii wypowiedział się Charles Fuster, szef marketingu i komunikacji:

Lancia zawsze była symbolem piękna, designu i elegancji, a także prostej i intuicyjnej technologii. W nowej reklamie poświęconej nowej linii Lancii Ypsilon, Lancia przedstawia samochód jako arcydzieło w ruchu. Jego jednocześnie klasyczny i nowoczesny charakter jest przedstawiony za pomocą kultowych dzieł z historii włoskiej sztuki, przywracając je do życia, aby uczynić je ponadczasowymi w hołdzie dla piękna i sztuki na pograniczu przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.

Cała reklama została nakręcona w Rzymie i towarzyszy jej nowoczesna reinterpretacja arii bel canto „Casta Diva” z opery Belliniego Norma. Reklama odnosi się do tej samej grupy docelowej, co nowa Lancia Ypsilon. Klienci samochodu są zainteresowani pięknem, stylem i innowacjami technologicznymi, do tego zwracają uwagę na kwestie środowiskowe i są świadomi mody. Publiczność o dużej wrażliwości i naturalnym wykształceniu w zakresie kultury, elegancji i harmonii estetycznej. Zdaniem producenta, ten profil klienta idealnie pasuje do głównych atutów linii nowej LanciiYpsilon: właściwości jezdne pod względem prowadzenia, zwinności, komfortu i przyjemności z jazdy, najnowocześniejsza technologia, zawsze prosta i intuicyjna.

Autor: Tomasz Nowak

Zdjęcia: Materiały prasowe

Previous post
Murcielago ze skrzynią ręczną jest na sprzedaż. Właściciel żąda 1 mln dolarów
Next post
Szwajcarska firma oferuje konwersję na skrzynię ręczną do Alf Romeo 8C

No Comment

Leave a reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

*

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back
SHARE

Lancia ruszyła z nową kampanią promującą Ypsilona: „Arcydzieło w ruchu”