Stellantis ogłosił zmiany kadrowe na wysokich stanowiskach. Odpowiedzialność za globalną komunikację dla marek Alfa Romeo i Maserati spadnie na barki Andrei Pallardy. Podlegać będzie, odpowiednio, Eligio Catarinelliemu i Giovanniemu Perosino, globalnemu marketingowi i komunikacji Alfy Romeo i Maserati. W tej roli Pallard będzie nadzorował całą komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, kształtując strategię komunikacji dla kultowego portfolio produktów marek.
Urodzony w Turynie absolwent komunikacji na turyńskiego uniwersytetu, Andrea Pallard rozpoczął swoją karierę w 2000 roku w Isvor, korporacyjnym uniwersytecie Grupy FIAT. Na przestrzeni swojej 24-letniej kariery zajmował coraz bardziej odpowiedzialne stanowiska w marketingu produktów, wydarzeniach, sponsoringu i komunikacji, zdobywając bogate doświadczenie w ekosystemie motoryzacyjnym.
Pełnił funkcję szefa komunikacji marki Jeep w regionie EMEA w latach 2013-2014, kierownika ds. marketingu Fiata 500 w latach 2014-2016 oraz regionalnego szefa ds. wydarzeń i sponsoringu w latach 2017-2018 w Fiat Chrysler Automobiles (FCA). Od 2018 roku, do założenia Stellantis w styczniu 2021 roku, pełnił również funkcję dyrektora ds. komunikacji w regionie EMEA.
Od 2021 roku piastował stanowisko wiceprezesa ds. komunikacji w rozszerzonym regionie Europy w ramach firmy Stellantis. Wspomnianą posadę obejmie Alessandro Nardizzi, wcześniej odpowiedzialny za globalną komunikację Alfa Romeo.
Autor: Tomasz Nowak
Zdjęcia: Materiały prasowe
No Comment