Alexander Skarsgård wziął udział w nowej kampanii Alfy Romeo. Słynny aktor, znany m.in. z filmu Czysta krew i serialu Wielkie kłamstewka, wystąpił w dwóch reklamach – jedna promowała Alfę Romeo Giulię 2020, a druga Alfę Romeo Stelvio 2020.
Klipy promocyjne ukazały się w tym tygodniu w telewizji i na kanałach społecznościowych Alfy Romeo, w tym na: YouTubie, Facebooku, Instagramie i Twitterze. Na temat tych działań wypowiedział się globalny dyrektor marki i szef samochodów osobowych w firmie FCA North America, Tim Kuniskis:
110-letnie dziedzictwo Alfy Romeo zostało podsycone pasją entuzjastów marki. Spuścizna ma swoją kontynuację w nowym 2020 roku w postaci zmodernizowanych modeli Giulia i Stelvio, oferującym naszym klientom unikalny włoski styl połączony z wyższym poziomem łączności, najwyższej klasy wnętrzem i autonomicznymi systemami jazdy na poziomie drugim.
https://youtu.be/qQ5FXmZ4HsQ
Oba pojazdy – Giulia i Stelvio – z okazji modernizacji na rok 2020 otrzymały nowe wyposażenie standardowe, w tym 8,8-calowy ekran systemu multimedialnego, udoskonalone wnętrze z przeprojektowaną kierownicą wielofunkcyjną, nowymi: drążkiem do wyboru trybu jazdy, konsolą środkową i dodatkowymi schowkami. Klipy promocyjne powstały przy współpracy z firmą Doner.
Już wcześniej tęgie umysły za oceanem, odpowiedzialne za promocję marki Alfa Romeo zdecydowały się na genialny i jednocześnie absurdalny pomysł sponsorowania największego „prywatnego” zlotu fanów BMW.
Autor: Tomasz Nowak
Zdjęcia: Materiały prasowe
No Comment