fbpx
Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

Dobre wyniki sprzedaż Giulii i Stelvio na rynku włoskim w sierpniu

Dobre wyniki sprzedaż Giulii i Stelvio na rynku włoskim w sierpniu

Pomimo spadającego krajowego rynku samochodowego i wakacyjnego miesiąca, Alfa Romeo zamknęła sierpień doskonałymi wynikami modeli Stelvio i Giulia, które odnotowały znaczny wzrost w kanale prywatnym. W szczególności, w porównaniu z sierpniem ubiegłego roku, D-SUV Alfy Romeo uzyskał udział w segmencie na poziomie 5,4%, co oznacza wzrost o 1,9 punktu procentowego, podczas gdy Giulia zyskała udział w segmencie na poziomie 3,4% (+1,4% w porównaniu z sierpniem 2023 r.).

Zarówno wersje Quadrifoglio obu modeli, będące doskonałą syntezą technicznego wyrafinowania i technologii, jak i specjalna globalna seria Tributo Italiano, która reprezentuje najlepszy wyraz włoskiego know-how i sportowego charakteru Alfy Romeo, przyczyniły się do tych wyników. Co więcej, sukces Giulii i Stelvio jest najlepszym sposobem na świętowanie rychłego pojawienia się na włoskich drogach pierwszych egzemplarzy nowego Juniora. Na nowy kompaktowy samochód sportowy przyjęto już ponad tysiąc zamówień w samych Włoszech. Pojazd podbił serca uczestników Roadshow, który od 12 czerwca do 12 lipca objął 49 salonów Alfy Romeo i około 9000 gości podczas spotkań „jeden na jeden” i specjalnych wieczorów.

Ciepło przyjęty przez nową generację Alfistinowy Junior jest dostępny w konfiguracji hybrydowej i elektrycznej, bez żadnych różnic estetycznych lub wyposażenia. Gama składa się obecnie z dwóch podstawowych wersji Junior Hybrid i Junior Electric, wyposażonych odpowiednio w silniki hybrydowe o mocy 136 KM i elektryczne o mocy 156 KM oraz ekskluzywnej JUNIOR SPECIAL. Wkrótce dołączy do nich nowy Junior 280 VELOCE 100% electric, który już zebrał bardzo pozytywne recenzje od międzynarodowych ekspertów po testach torowych na kultowym Proving Ground w Balocco.

Sytuację na rynku włoskim skomentował Raffaele Russo, Country Manager Alfy Romeo we Włoszech: 

Jestem bardzo zadowolony z wyników Giulii i Stelvio – dwóch niezwykłych modeli, które nadal dostarczają emocji naszym klientom. Jesteśmy pewni, że znaczący wkład w rozwój marki będzie miała nowa Alfa Romeo Junior, która została przyjęta z wielkim entuzjazmem. W oczekiwaniu na pierwsze oficjalne Drzwi Otwarte i pierwsze samochody Junior na drogach, które zobaczymy pod koniec miesiąca, chciałbym podziękować całemu zespołowi Alfa Romeo i naszej sieci sprzedaży za doskonałe wyniki osiągnięte do tej pory i przyszłe, które da nam nowy model.

Autor: Tomasz Nowak

Zdjęcia: Materiały prasowe

 

Previous post
Historyczne zwycięstwo Ferrari 499P na COTA w FIA WEC. Sukces Roberta Kubicy
Next post
Ferrari 333 SP szuka nabywcy

No Comment

Leave a reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

*

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back
SHARE

Dobre wyniki sprzedaż Giulii i Stelvio na rynku włoskim w sierpniu