3 maja 2024 roku Alfa Romeo ogłosiła otwarcie zamówień na model Junior w wariantach Hybrid i Electric, kosztujących – odpowiednio – od 29 900 euro i 39 500 euro. Wcześniej klienci mieli do dyspozycji wyłącznie premierową odmianę Special. W międzyczasie na stronie alfaromeo.pl pojawiły się polskie ceny najnowszego modelu włoskiego producenta – za bazową odmianę Ibrida przyjdzie nam zapłacić od 129 600 zł, podczas gdy za wariant tzw. bezemisyjny (Elettrica) trzeba wyłożyć nie mniej niż 173 200 zł.
W przypadku obu wersji możliwe jest skorzystanie z oferty finansowania we współpracy ze Stellantis Financial Services Italia, która obejmuje ratę w wysokości 200 euro miesięcznie przez 36 miesięcy. Jak twierdzi producent – poszerza to grono odbiorców, którzy chcą wejść do świata Alfy Romeo poprzez najbardziej sportowy i ekscytujący samochód kompaktowy w całej swojej kategorii.
Alfa Romeo zamknęła kwiecień z doskonałymi wynikami Tonale: dzięki miesięcznemu udziałowi na poziomie 6%, Tonale umocniło swoją pozycję w rankingu sprzedaży w skumulowanym okresie styczeń-kwiecień 2024 r., o +0,3%, stając się tym samym najlepiej sprzedającym się modelem grupy Stellantis w segmencie C-SUV. Na uwagę zasługuje również trwały wzrost (+0,8%) w kanale wynajmu długoterminowego.
Doskonałym wynikom Tonale z pomógł sukces zarówno serii specjalnej Tributo Italiano – najlepszego wyrazu włoskiego know-how i sportowego charakteru Alfy Romeo, jak i 280-konnej wersji Plug-in Hybrid w połączeniu z napędem na wszystkie koła Q4.
Wyniki skomentował Raffaele Russo, Country Managera Alfa Romeo we Włoszech:
Jestem bardzo zadowolony z kwietniowych wyników, a zwłaszcza z roli, jaką Tonale odgrywa w swoim segmencie, reprezentując grupę Stellantis. Jestem pewien, że dużą satysfakcję przyniesie nam również nowy Junior, który pozwoli nam na wzrost pod względem wolumenów, kwot i reputacji marki. Właśnie dlatego, zaledwie kilka tygodni przed oficjalną premierą, otwieramy również zamówienia na wersje podstawowe, które pozwolą każdemu wejść do świata Alfy Romeo. Wraz z Juniorem otwiera się zatem nowy rozdział w naszej historii, rozdział prawdziwych emocji, który napiszemy wspólnie ze wszystkimi entuzjastami Alfisti (ale nie tylko), którzy czekali na powrót marki w tym segmencie.
Autor: Tomasz Nowak
Zdjęcia: Materiały prasowe
No Comment