Firma Automobili Lamborghini we wrześniu osiągnęła rekord pod względem wyników sprzedaży, dostarczając klientom 738 pojazdów w ciągu jednego miesiąca: to najlepszy wrzesień w historii.
Pozytywny trend w ciągu ostatnich trzech miesięcy zaowocował 2083 egzemplarzami pojazdów marki Lamborghini, dostarczonymi klientom w trzecim kwartale 2020 roku. Pomimo trudnego roku naznaczonego pandemią Covid-19, włoska marka wykorzystała możliwość przeprowadzenia reorganizacji i zmiany sposobów zarządzania.
Mimo, że firma jako pierwsza w sektorze motoryzacyjnym zamknęła produkcję i biura stawiając na pierwszym miejscu bezpieczeństwo ludzi, dynamiczny powrót do biznesu po siedmiotygodniowym zamknięciu doprowadził do ponownej refleksji nad średnioterminową strategią biznesową.
Wznowienie działalności zaowocowało wprowadzeniem na rynek trzech nowych modeli: Huracana RWD Spyder, Siána Roadstera i Essenzy SCV12. Włoska firma produkująca supersportowe samochody osiągnęła znaczące postępy w produkcji – kamień milowy osiągnął model Aventador, kiedy to z fabryki w Sant’Agata Bolognese wyjechał egzemplarz nr 10 000. Stale rozwijane były projekty kulturowe w mediach społecznościowych: m.in. With Italy, For Italy.
Stefano Domenicali, prezes i dyrektor generalny Automobili Lamborghini:
Jestem niezwykle dumny z tych wyników: potwierdzają one doskonałą pracę, jaką wykonaliśmy na przestrzeni lat, utrzymując naszą pozycję jako wysoce aspirującej, pożądanej i solidnej marki w świecie motoryzacji. Nasz zespół pokonał moment znaczącej niepewności dzięki dużej elastyczności, dalekowzroczności i gotowości do reakcji. Eksperymentowaliśmy z nowymi sposobami kontaktu z klientami i entuzjastami, kontynuując jednocześnie nasze dążenie do osiągnięcia nowych celów ze stałym spojrzeniem w przyszłość: to cecha wyróżniająca Lamborghini.
Autor: Tomasz Nowak
Zdjęcia: Materiały prasowe
No Comment