fbpx
Napisz do nas! redakcja@forzaitalia.pl

Tak wygląda ostateczny design nowoczesnej interpretacji 250 GTO od GTO Engineering

Tak wygląda ostateczny design nowoczesnej interpretacji 250 GTO od GTO Engineering

GTO Engineering ujawniło ostateczny wygląd produkcyjny i nazwę swojego nowego samochodu sportowego. 

Projekt wcześniej funkcjonował pod nazwą Moderna, ale ze względu na nazwę przywodzącą na myśl szczepionkę na Covid-19, została ona zmieniona na Squalo. Na papierze nowy samochód wygląda obiecująco – waży mniej niż 1000 kg, do tego korzysta z silnika V12 i skrzyni ręcznej. Nadkola wypełniają felgi aluminiowe w rozmiarze 18 cali, okalane przez dedykowane opony, nad którymi wciąż trwają prace.

GTO Engineering opublikowało również ostateczne rysunki silnika, który będzie korzystać z kilku ulepszeń inżynieryjnych zmniejszających masę i polepszając wrażenia wizualne po podniesieniu maski. Ostateczne specyfikacje, w tym rozmiar silnika, dane dotyczące mocy oraz docelowa masa silnika zostaną ujawnione w maju.

Więcej o projekcie opowiedział dyrektor zarządzający i założyciel GTO Engineering, Mark Lyon:

Często to właśnie małe części samochodu zajmują najwięcej czasu. Obecnie jesteśmy na etapie, na którym modele konstrukcyjne są tworzone tutaj, w Wielkiej Brytanii, a wkrótce ogłosimy naszych partnerów technicznych, współpracujących z nami przy produkcji nadwozia i wnętrza, a także kół i opon. Przez wszystkie moje lata pracy w przemyśle [motoryzacyjnym], nigdy nie byłem tak podekscytowany kreatywnością produkcji i projektowania, jak teraz.

GTO Engineering otrzymało już zamówienia na Squalo i dostarczy pierwsze egzemplarze swoim właścicielom w 2023 roku.

Autor: Tomasz Nowak

Zdjęcia: Materiały prasowe

Previous post
Kimera Automobili zaprezentuje nowoczesną interpretację Lancii 037
Next post
Szef Alfy Romeo: nasze modele dorównują jakością niemieckim konkurentom

No Comment

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

*

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back
SHARE

Tak wygląda ostateczny design nowoczesnej interpretacji 250 GTO od GTO Engineering