Rok 2019 był bardzo udany dla marki Fiat, która zanotowała na polskim rynku 14-procentowy wzrost. Największa w tym zasługa bardzo popularnego Tipo, stanowiącego aż 63% całkowitej sprzedaży samochodów włoskiej marki.
Spośród wszystkich 14 699 Fiatów aż 9384 zakupione egzemplarze stanowiły właśnie Tipo. Był to zatem drugi najchętniej wybierany model kompaktowy przez klientów indywidualnych. Auto oferowane jest w 3 wariantach nadwoziowych – sedan, hatchback i kombi. Klienci mogą zdecydować się na jeden z kilku pakietów wyposażenia, począwszy od standardowego Pop, przez Street, Mirror, Lounge i na S-Design skończywszy.
Producent obiecuje nowoczesne i dynamiczne silniki, wysoką niezawodność (potwierdzoną przez niemieckie GTU), a także atrakcyjną cenę. A ta startuje z pułapu 44 900 zł za bazową wersję 1.4 95 KM. Wszystko to potwierdzić może Radek Gasik, który przejechał Tipo 50 000 kilometrów, co opisał w artykule na naszej stronie.
Atutem oferty FCA są atrakcyjne sposoby finansowania oraz akcje promocyjne, które – jak pokazują słupki sprzedaży – sprawdzają się. Co ciekawe, na przestrzeni 12 miesięcy w kraju nad Wisłą Fiat Chrysler Automobiles sprzedał ponad 32 000 samochodów.
Autor: Tomasz Nowak
Zdjęcia: Materiały prasowe
No Comment